Poslat pár korun na dobročinné účely v okamžiku, kdy je to aktuální, a pak službu zase vypnout. YouTube umožní tvůrcům obsahu přidat do svých videí možnost přispět na vybranou dobročinnou organizaci.
Charity a neziskové organizace dostanou všechny peníze, které diváci pošlou. Ani tvůrce ani Google si z vybrané částky nic nemá nechávat. Firma to oznámila na svém blogu.
Služba zatím pojede jen ve Spojených státech. Google ji ale chce rozšířit do zbytku světa v následujících měsících.
Google s dobročinností pracuje dlouhodobě a naposledy se zapojil do pomoci uprchlíkům. Loni na podzim vyhlásila firma sbírku na humanitární pomoc uprchlíkům, sama do ní slíbila celosvětově přispět 150 milionů korun tak, že zdvojnásobí vybranou částku.
Peníze mají prostřednictvím fondu Network for Google putovat na účty čtyř humanitárních organizací: Lékaři bez hranic, Mezinárodní záchranný výbor, Save the Children a Úřad Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.