Hlavní navigace

Z automobilek nejvíce inzeruje Hyundai, VW meziročně navýšil výdaje o 75 procent

18. 8. 2016
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor: Atmedia
Podle monitoringu reklamy Ad Intel byla za první pololetí letošního roku největším inzerentem v segmentu osobních automobilů značka Hyundai.

Hyundai umístila za prvních šest měsíců letošního roku ve sledovaných médiích reklamu v celkové ceníkové hodnotě 246 milionů korun – to je ale o pětinu méně než za stejné období v loňském roce. Na druhém místě s celkovou hodnotou reklamy 197 milionů korun v ceníkových cenách skončila Škoda, i její výdaje ale meziročně klesly takřka o pětinu.

Třetí Volkswagen si v období od ledna do června objednal inzerci v hodnotě 189 milionů korun. U této značky se pak na rozdíl od prvních dvou hodnota reklamního prostoru meziročně navýšila, a to o celých 75 procent.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.