Hlavní navigace

Z CIF 2011: loajalita ke značce je chiméra, zaměřte se na důchodce

10. 11. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Konzultant marketingových komunikací Peter Lelovič ve své přednášce na konferenci Czech Internet Forum 2011 prohlásil, že čistá loajalita ke značce je chiméra. Možnosti angažovanosti uživateů pro značku jsou velmi limitované. Firmy by se podle Leloviče měli zaměřit na skupinu lidí 60+, která patří k nejrychleji rostoucí věkové skupině a zároveň ke skupině s největší kupní silou.

Konzultant marketingových komunikací Peter Lelovič ve své přednášce na konferenci Czech Internet Forum 2011 prohlásil, že čistá loajalita ke značce je chiméra. Možnosti angažovanosti uživateů pro značku jsou velmi limitované. Firmy by se podle Leloviče měli zaměřit na skupinu lidí 60+, která patří k nejrychleji rostoucí věkové skupině a zároveň ke skupině s největší kupní silou.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.