Hlavní navigace

Z MIF2010: Většině uživatelů nevadí zasílání reklamy na mobilní telefon

13. 10. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své…

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své mobily zákazníci společnosti Telefónica O2.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.