Hlavní navigace

Z MIF2010: Většině uživatelů nevadí zasílání reklamy na mobilní telefon

Martin Vyleťal

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své…

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své mobily zákazníci společnosti Telefónica O2.

Našli jste v článku chybu?