Hlavní navigace

Z webů České televize možná zmizí reklama

20. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Webové stránky České televize budou pravděpodobně v budoucnu zcela bez reklamy. Sněmovní volební výbor koncem minulého týdne doporučil plénu poslanecké sněmovny přijetí senátního návrhu zákona s pozměňovacím návrhem, který kromě zákazu reklamy na kanálech ČT 1 a ČT 24 přináší také zákaz reklamy na webových stránkách veřejnoprávní televize.

Webové stránky České televize budou pravděpodobně v budoucnu zcela bez reklamy. Sněmovní volební výbor koncem minulého týdne doporučil plénu poslanecké sněmovny přijetí senátního návrhu zákona s pozměňovacím návrhem, který kromě zákazu reklamy na kanálech ČT 1 a ČT 24 přináší také zákaz reklamy na webových stránkách veřejnoprávní televize.

Státní fond na podporu kinematografie nyní mají namísto veřejnoprávní televize podporovat televize komerční. Zelenou tak de facto dostává návrh, se kterým jako s kompromisem přišla televize Nova. Konkurenční Prima by ale ráda viděla i příspěvky internetových videoserverů, které distribuují kinematografická díla. Konkrétně ve výši dvou procent výnosů z reklamy.

Zdroje: DigiZone.cz, Mediář.cz

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).