Hlavní navigace

Z1 indikuje víc diváků i reklamy

14. 5. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

14. 5. 2009

Podle dubnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici Z1 v rámci populace 15+ naladil 1 132 000 diváků. Od prvního únorového TV měření se tak potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Informovala o tom PR managerka televize Ivana Dubášová.

SLEDOVANOST: Počet diváků TV Barrandov se v dubnu opět zvýšil

Reálná výše příjmu z reklamy ale může být nižší, jelikož měření TNS MI zobrazuje jen hrubý odhad podle ceníkových cen a nezohledňuje množstevní slevy a barterové kampaně. Nicméně údaj o počtu diváků je pro novou televizi povzbudivý a dá se předpokládat další růst vzhledem k vypnutí analogového vysílání, které koncem dubna proběhlo v Praze. Zda přechod většiny diváků na digitální příjem novým televizím pomůže se uvidí až v průběhu následujících týd­nů.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.