Úspěšná chtějí být ve výběru koncesionářských poplatků nejen tuzemská média, tedy Česká televize a Český rozhlas, ale i naši východní sousedé. Rozhlas a televize Slovenska (RTVS) od dnešního dne rozjíždí ve svém vysílání kampaň, která divákům a posluchačům představí, jak snadno mohou poplatek uhradit. Maskotem této operace je pan „Koncesionárik“. Tato kampaň navazuje na třetí fázi marketingového projektu Hodnoty veřejnoprávnosti, který RTVS představil loni v říjnu. Hlavním záměrem je upozornit na snadné přihlášení k platbě koncesionářského poplatku, a to buď přes web, u Slovenské pošty nebo SMS zprávou.
ČTĚTE TAKÉ: Český rozhlas vyzkoušel novou možnost vymáhání koncesionářských poplatků
Na kampaň narazí diváci například v televizních spotech na Jednotce a Dvojce, posluchači rozhlasu pak na rádiích Slovensko, Regina, Děvín a Rádio_FM. Bude do ni zahrnuta také printová inzerce a online. Podle ředitelky Sekce marketingu a komunikace RTVS Daši Matušíková je hlavním záměrem informovat lidi, kteří se poprvé registrují jako koncesionáři a jednoduchou a zábavnou formou jim vysvětlit postup pro registraci. Naším cílem je příjemným způsobem poukázat na jednoduchost procesu registrace. Vsadili jsme na kombinaci milé 3D postavičky a animované grafiky v čistém 3D prostoru,
popsala.