Hlavní navigace

Začínají přípravy na výběr nového dodavatele měření sledovanosti televizí

11. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
11. 1. 2011

Ačkoli elektronické měření sledovanosti českých televizí pomocí peoplemetrů má až do konce příštího roku zajišťovat společnost Mediaresearch, Asociace televizních organizací (ATO) jako zadavatel tohoto měření už začíná připravovat tendr na nového dodavatele této služby. ATO minulý týden vypsala veřejnou zakázku na právní a metodickou pomoc při přípravě tendru na výběr nového dodavatele tohoto měření.

K TÉMATU: Vlasta Roškotová novou jednatelkou ATO, „měřiče“ sledovanosti televizí

cif 24 - early cena - média

Podle webu ATO jde o „Právní a metodickou pomoc a podporu k zákonu č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, včetně konzultační činnosti, a přípravy a organizačního zajištění zadávacích řízení nebo soutěže o návrh podle ustanovení zákona, včetně souvisejících administrativních služeb, pro zadání veřejné zakázky „Projekt elektronického měření sledovanosti televizí v ČR pro roky 2013 až 2017“.

Zakázku ATO vypsala krátce poté, co se od Nového roku změnila její jednatelka. Lucii Pokornou nahradila Vlasta Roškotová, která dosud pracovala na Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).