Stále méně diváků má nový seriál České televize Znamení koně, který vysílá v pátek večer od 20 hodin program ČT 1. Minulý pátek jej vidělo v průměru jen 1,010 milionu dospělých diváků, což bylo o 118 tisíc méně než předminulý pátek a o 286 tisíc méně, než měl jeho úvodní díl 11. února. Znamení koně tak od svého začátku stačilo za dva týdny přijít o víc než pětinu původního publika. Minulý týden byla dokonce sledovanější i talk show Všechnopárty Karla Šípa (rovněž na Jedničce).
K TÉMATU: Úvodní díl seriálu Znamení koně na ČT 1 porazil Novu: měl 1,3 milionu diváků
Šípovu show vidělo průměrně 1,062 milionu dospělých diváků a 30,80 procenta z těch, kteří trávili čas u televize. Znamení koně přitáhlo k obrazovkám jen 26,20 procenta dospělého publika. Lépe dopadla komedie Zdeňka Trošky Slunce, seno, erotika ve stejný čas na Nově, již vidělo 1,324 milionu dospělých diváků (podíl 34,79 procenta) a byla nejsledovanějším nezpravodajským televizním pořadem pátečního večera.