Hlavní navigace

Zákazníci freeSATu od UPC mohou kontaktovat klientské centrum i přes Skype

26. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Komunikace přes Skype má pro zákazníky především tu výhodu, že na klientské centrum volají zdarma. Platí pouze za přenesená data. Komunikace se neliší od klasického hovoru.

Satelitní služba freeSAT by UPC Direct začala používat při kontaktu se zákazníky dalšího prostředku, komunikačního programu Skype. Stejnou možnost budou už mají i klienti na Slovensku. Zákazníci z České republiky mohou najít lokální pobočku freeSATu pod názvem účtu „freesat.ceskarepublika“, naši východní sousedé pak pod „freesat.slovensko“. Jak upozornil server Broadband TV News, stejnou možnost mají k dispozici i zákazníci freeSATu v Maďarsku.

Tip do článku - Cif21 - firmy

ČTĚTE TAKÉ: Satelitní služba freeSAT by UPC Direct výrazně zlevňuje, základní balík je za polovic

Zatímco na českém webu ještě zmínka o možnosti kontaktu prostřednictvím Skypu v tuto chvíli nefiguruje, na slovenském už je tomu jinak. Operátor k tomuto komunikačnímu prostředku uvádí: V případě, že se rozhodnete kontaktovat nás přes Skype ™, dovoláte se do našeho automatického menu stejně, jako byste volali přes standardní telefonní linku. Abyste si mohli zvolit správné položky a navigovat se v našem menu, bude nutné aktivovat Skype ™ číselník. Pokud nevíte, jakým způsobem se číselník aktivuje, prostudujte si prosím nápovědu níže v našich „často kladených otázkách“.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.