Data zákazníků u Zappos – www.zappos.com – byla kompromitována a do rukou hackerů se dostaly poslední čtyři čísla z platebních karet, jména, mailové adresy, adresy bydliště i telefonní čísla. Kompromitována byla i hesla, byť v šifrované formě. Nejedná se o maličkost, jde o 24 milionů zákazníků. Zappos zákazníkům rozeslali upozornění a požadavek na změnu hesla. Upozorňují i na to, že je vhodné přemýšlet i o změně hesel na jiných službách, kde zákazník používal totožné heslo.
Zappos je společnost vlastněná Amazonem (koupil ji v červenci 2009 za 1.2 miliardy dolarů). Na rozdíl od svého vlastníka se ale na www.zappos.com z České republiky aktuálně nedostanete, ačkoliv v minulosti to bylo možné. Jediné čeho se dočkáte je odmítnutí: „We are so sorry – we are working on a few technical issues before opening up our site to traffic from locations outside the continental United States. We hope to open back up very soon“. Velmi zvláštní přístup, zejména pokud mezi zákazníky mohli být i uživatelé, kteří na Zappos.com nepřistupují z IP adres nacházejících se v USA.
Samotný web společnosti o hacknutí nijak neinformuje, poslední tiskové prohlášení je měsíce staré. A jediné co se na webu po hacku změnilo je přítomnost nové volby v menu. Ta umožňuje uživatelům zažádat o vytvoření nového hesla.