Hlavní navigace

Zásilkovna otevřela pobočku v Budapešti. Je z ní Csomagküldő

24. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zatím dosud opomíjený trh si vyhlídla doručovací služba. Po Slovensku a Polsku totiž otevřela své první zastoupení v maďarském hlavním městě. Letos se chystá ještě do Rumunska.

Tradiční postup tuzemských e-shopů při expanzi v rámci Visegrádu vede přes Slovensko do Polska. Maďarsko je i díky svému jazyku stále trochu zakleté. A to přesto, že na tamním internetu působí přibližně šestkrát méně e-shopů než v Česku. 

Chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají, vysvětluje zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková v tiskové zprávě s tím, že letos chce firma v Maďarsku otevřít desítky poboček i mimo hlavní město.

Konkurenční Uloženka zatím pokrývá svými pobočkami v zahraničí jen Slovensko. Jinak zatím tuzemské doručovací služby řešily rozesílání balíků do ciziny tak, že přejely hranice a podaly balík na první poště státu adresáta.

UX DAy - tip 2

Zásilkovna se poté, co na sklonku loňského roku otevřela nové filiálky sloužící jako kamenné obchody, snaží rozšiřovat záběr služeb. Zájemcům o maďarský trh tak chce pomoci i s překlady webových stránek do maďarštiny a dopravu až do domu po celém Maďarsku, v zemi, kde už v neděli v obchodě nikdo nenakoupí. 

Tuzemské e-shopy se ciziny nebojí a loni už začaly pomalé námluvy se zahraničím. Podle čísel Zásilkovny zaznamenali čeští obchodníci v první polovině roku 2014 skoro 50procentní nárůst plateb ze zahraničí ve srovnání s rokem předchozím. Do ciziny totiž začala rozesílat zboží třeba Alza.czDělali jsme si interní průzkum mezi našimi klienty.  48% našich stávajících klientů přes nás využívá doručení zásilek do zahraničí. Zájem je o všechny okolní evropské země, z toho největší o Slovensko a nejmenší zájem je o Rakousko. Na základě tohoto průzkumu plánujeme letos ještě vstup do Rumunska,“ dodává Kijonková.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).