Hlavní navigace

Zboží.cz prý obchodní model nemění, zachová i funkce

Jiří Macich ml.

O víkendu jsme vás informovali o změnách, které čekají z hlediska obchodníků službu Zboží.cz. Seznam.cz však nějaké zemětřesení odmítá. Nová verze Zboží.cz zachová všechny funkce i obchodní model stávajícího Zboží.cz. Přibývají nové funkce a s těmi se rozšiřuje i obchodní model. Stále bude možné zdarma registrovat nové obchody. Stejně jako v minulosti se obchod bude moci rozhodnout, zda chce nebo nechce za prokliky platit, uvedl pro Lupu Dušan Janovský, vedoucího týmu vyhledávacích služeb české…

O víkendu jsme vás informovali o změnách, které čekají z hlediska obchodníků službu Zboží.cz. Seznam.cz však nějaké zemětřesení odmítá. Nová verze Zboží.cz zachová všechny funkce i obchodní model stávajícího Zboží.cz. Přibývají nové funkce a s těmi se rozšiřuje i obchodní model. Stále bude možné zdarma registrovat nové obchody. Stejně jako v minulosti se obchod bude moci rozhodnout, zda chce nebo nechce za prokliky platit, uvedl pro Lupu Dušan Janovský, vedoucího týmu vyhledávacích služeb české portálové jedničky.

Hlavní novinkou bude prý agregace výrobků. Pro každý zadaný dotaz se služba podle určitých pravidel rozhoduje, zda se zobrazí výsledky ‚starým‘ fulltextovým způsobem, nebo zda se vypíše seznam nalezených agregovaných výrobků. Z něj se pak uživatel dostane do detailu výrobku s výpisem cen a obchodů, které tento výrobek prodávají. V tomto výpisu se budou zobrazovat pouze placené obchody. Je to jediné místo celé aplikace, ve které se nezobrazí neplatící obchody, tvrdí Dušan Janovský.

Na konci stránky s výsledky vyhledávání je prý vždy přítomen odkaz, kterým se uživatel může přepnout z jednoho typu hledání do druhého (z produktové databáze do fulltextu a naopak). Dnes odpoledne byla nasazena nová verze s upraveným rozhraním produktového detailu a s upravenými daty, kterou chceme oznámit jako veřejnou beta verzi. Předchozí verze byla primárně určena pro obchodníky, dodává Dušan Janovský.

Našli jste v článku chybu?