Hlavní navigace

Ze smrti Ivety Bartošové nejvíc vytěžila Nova, Televizní noviny měly podíl přes 58 %

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Debakl Bayernu Mnichov ve fotbalové Lize mistrů pomohl Primě Cool. Druhý poločas zápasu měl u mladšího publika podíl 15,23 %.
Lukáš Polák 30. 4. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Večer ve znamení smrti známé zpěvačky

Hned několik televizních stanic, převážně komerčních, se vezlo včera na vlně zájmu o smrt zpěvačky Ivety Bartošové. Nejvíce včera z tohoto faktu dokázala vytěžit Nova, jejíž hlavní zpravodajská relace přilákala k obrazovkám přes dva miliony diváků a dosáhla podílu na publiku (share) 58,22 %. Podobně na tom byly i u publika mladšího, kde získaly share 57,14 %. Necelých 1,8 milionu diváků (share 42,6 %; 37,24 % v 15–54) měly Televizní noviny. Vysoká čísla přinesl Nově i speciál magazínu Prásk věnovaný opět Ivetě Bartošové, který oslovil 1,466 milionu diváků (share 44,63 %; 42,71 % v 15–54).

PONDĚLNÍ DATA: Clona startovala s nižšími čísly než Případy 1. oddělení, Marta a Věra si polepšily

Nova byla po celý den nezpochybnitelnou jedničkou. Odstup na druhou Primu byl v rámci podílu přes 20 %. Náskok na konkurenci v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, činil dokonce přes 30 %. Na Primě měly diváci největší zájem o hlavní zprávy, které stanice taktéž věnovala celou tragické události, k níž došlo v pražské Uhřiněvsi. K obrazovce usedlo 890 tisíc diváků (share 28,48 %; 23,96 % v 15–54). Top Star magazín s Ivetou Bartošovou se na Primě dostal přes půl milionu diváků. Celodenní podíl stanice byl 13,63 %.

Mimořádnou programovou změnou zařadila do svého vysílání pořad věnovaný Ivetě Bartošové i plnoformátová televize Barrandov. Pravdivý příběh Ivety B. se stal sice nejsledovanějším pořadem stanice, ale nedosáhl zdaleka takového úspěchu jako v době svého prvního uvedení. Vidělo ho 201 tisíc diváků (share 4,95 %). Stanice se tentokrát do celodenního podílu 5 % nevešla, když získala o procento méně. České televizi naopak nasazení pořadu s Ivetou Bartošovou nepomohlo. Blok Po stopách hvězd se do TOP 5 stanice vůbec nedostal. 620 tisíc diváků (share 15,47 %) měl seriál Vyprávěj.

Graf podílu kanálů (29. 4. 2014)
Graf podílu skupin (29. 4. 2014)
Kanály – průměrné podíly (29. 4. 2014)

Debakl Bayernu v Lize mistrů pomohl Primě Cool

Atraktivní fotbalový duel nabídla včera divákům Prima Cool. Utkání mezi týmy Bayernu Mnichov a Realu Madrid se proměnilo v debakl prvního z nich. Porážku 0:4 na domácím hřišti si nenechalo ujít v případě prvního poločasu 350 tisíc diváků (share 8,39 %; 9,59 % v 15–54), druhého pak 424 tisíc diváků (share 13,44 %; 15,23 % v 15–54). Prima Cool si držela po celý den nadprůměrná čísla a nejvyššího podílu dosáhla v prime time u mladšího publika, kde se dostala na hodnotu 8,1 %. Nejsledovanějším pořadem Primy love byli se 106 tisíci diváky (share 2,85 %) Sběratelé kostí.

MIF aplikace

MINULÝ TÝDEN: Druhý poločas Ligy mistrů na Primě Cool s téměř půl milionem diváků

Na Nově Cinema se dostal nad hranici sta tisíc diváků jediný pořad, a to konkrétně film Agent z Hong-Kongu. Pustilo si ho 142 tisíc diváků (share 3,51 %; 4,46 % v 15–54). Na Fandovi platila tato skutečnost pro Kriminálku New York vysílanou od 21:08 – 120 tisíc diváků (share 3,05 %; 2,99 % v 15–54). Stabilní publikum si držel dokument Velká vlastenecká válka. Dosáhl v podstatě shodných čísel, co týden předtím. Události, komentáře na ČT 24 si nenechalo ujít 127 tisíc diváků (share 4,48 %). Další stanice, konkrétně ČT Sport, Déčko, Art, Prima Zoom, Smíchov a Telka už měly méně než sto tisíc diváků.

Top 10 všechny stanice (29. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (29. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (29. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (29. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (29. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (29. 4. 2014)
Top 5: ČT art (29. 4. 2014)
Top 5: Nova (29. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (29. 4. 2014)
Top 5: FANDA (29. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (29. 4. 2014)
Top 5: TELKA (29. 4. 2014)
Top 5: Prima (29. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (29. 4. 2014)
Top 5: Prima love (29. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (29. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (29. 4. 2014)