Zedníčkovo Kurňa, co to je? na Barrandově napoprvé úspěšnější než Žena za pultem

19. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – První původní pořad Barrandova, který vznikl pod vedením Vladimíra Železného, měl ale podprůměrný podíl

Zedníček se 163 tisíci diváky

První původní formát televize Barrandov po nástupu Vladimíra Železného do funkce generálního ředitele, zábavný pořad Kurňa, co to je? inspirovaný někdejší soutěží Československé televize Kufr, se hned napoprvé stal nejsledovanějším pořadem dne na této stanici. V pondělí od čtvrt na devět večer oslovil v konkurenci tří seriálů na třech největších televizních stanicích v zemi 163 tisíc dospělých diváků, což představovalo 3,83 procenta publika. To je v porovnání s dlouhodobým celodenním podílem Barrandova lehce podprůměrný výsledek, ovšem oproti seriálu Žena za pultem, který v tomto okně televize vysílala předtím, oslovil o 40 tisíc diváků více.

NEDĚLNÍ DATA: ČT Sport díky vítěznému Davis cupu druhá nejsledovanější u diváků od 15 do 54 let

Vítězem pondělního večera u dospělých diváků starších 15 let se ale tradičně staly Četnické humoresky. Reprízovaný seriál na ČT 1 vidělo od osmé večer v průměru 1,137 milionu dospělých diváků a 26,87 procenta publika. Druhý v této kategorii skončil Gympl s (r)učením omezeným na Nově, který od 20:20 hod. upřednostnilo 924 tisíc dospělých diváků a 21,57 procenta publika, a na třetím místě skončily Cesty domů II, jež si od čtvrt na devět na hlavním kanálu Primy nenechalo ujít 894 tisíc dospělých diváků (21,05 procenta publika). V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale zvítězil Gympl s podílem 27,27 procenta před Četnickými humoreskami (26,59 procenta) a Cestami domů II (14,74 procenta).

Kanály – průměrné podíly (18. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (18. 11. 2013)
Graf podílu skupin (18. 11. 2013)

Bodoval dokument o čínské přehradě

Zedníčkovo Kurňa, co to je? oslovilo na TV Barrandov takřka stejný počet diváků, jako souběžně vysílaný hlavní film na Nově Cinema. Snímek 28 dní vidělo od osmé večer 169 tisíc dospělých diváků a 4,18 procenta publika (5,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na trhu se na Nově Cinema ale lépe dařilo repríze filmu Transformers z nedělního večera, kterou si od 14:50 hod. nenechalo ujít 119 tisíc dospělých diváků a 8,18 procenta publika (17,02 procenta ve věku 15 až 54 let). Pozdější český film Requiem pro panenku vidělo na Nově Cinema od desáté večerní 106 tisíc dospělých diváků a 5,51 procenta publika (6,72 procenta ve věku 15 až 54 let).

MM Influenceři

MINULÉ PONDĚLÍ: Četnické humoresky vítězem pondělí, Gympl zvýšil náskok před Cestami domů

ČT 2 bodovala v pondělí večer zejména dokumentem Velký, větší, největší o čínské přehradě Tři soutěsky. Od deváté hodiny jej sledovalo v průměru 264 tisíc dospělých diváků a 6,59 procenta publika (6,33 procenta ve věku 15 až 54 let). Následující český film Bumerang vidělo od 21:55 hod. 138 tisíc dospělých a 6,36 procenta publika (6,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Seriál Kriminálka New York, konkrétně epizodu nasazenou od 21:10 hod., si na Fandovi nenechalo ujít 115 tisíc dospělých diváků a tři procenta publika (2,70 procenta ve věku 15 až 54 let). Denní rekapitulaci VyVolených si na Primě love od 21:20 hod. nenechalo ujít 151 tisíc dospělých a 4,51 procenta publika (6,20 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (18. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (18. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (18. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (18. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (18. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (18. 11. 2013)
Top 5: ČT art (18. 11. 2013)
Top 5: Nova (18. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (18. 11. 2013)
Top 5: FANDA (18. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (18. 11. 2013)
Top 5: TELKA (18. 11. 2013)
Top 5: Prima family (18. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (18. 11. 2013)
Top 5: Prima love (18. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (18. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (18. 11. 2013)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).