MasterChef u mladšího publika s podílem přes 25 %
Obvyklá změna programu vlajkového kanálu České televize na státní svátek 28. října ovlivnila pozitivně jeho sledovanost. Předávání státních vyznamenání prezidentem republiky, které díky některým jménům dostalo jistou dávku kontroverze, si nenechalo ujít 745 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 18,51 %. To v kategorii publika 15+ znamenalo pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu dne vysílaného po 20. hodině. Dalších 228 tisíc diváků (share 5,67 %) vidělo ceremoniál na kanálu ČT 24. Těsně za předáváním státních vyznamenání skončil primácký Přístav – 735 tisíc diváků (share 18,55 %).
STŘEDEČNÍ DATA: Ordinace se v úterý držela na svém, nad milionem byly i další tři pořady Novy
Mladší publikum však předávání státních vyznamenání podle očekávání příliš neoslovilo. V této kategorii diváků získal pořad přibližně 10% share. Naopak Přístav se mohl pochlubit hodnotou 16,44 %. Mladší diváky ale nejvíce zajímala kulinářská show MasterChef na Nově, kde se její podíl blížil 26 %. Akviziční formát vidělo celkem 701 tisíc lidí (share 17,55 %). Nova si udržela pozici lídra díky celodennímu podílu 19,19 % u dospělého a 23,49 % u mladšího publika. Tradičně lépe si vedla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde share v kategorii 15–54 dosáhl hodnoty 27,11 %.
Dvojka večer díky dokumentům výše než Barrandov
K pětiprocentnímu podílu se večer blížila Dvojka. Nejvyšší sledovanosti dosáhl dokumentární cyklus Na cestě 2015, který si po jednadvacáté hodině nenechalo ujít 301 tisíc diváků (share 7,72 %), hranici 7 % taktéž pokořil Bedekr II. Vůně cizích krajů, která překročila 250 tisíc lidí, zaujala 6,33 % publika. První dva zmiňované dokumenty si nevedly špatně ani u mladších diváků, kde překročily 5% hranici. Dvojka porazila plnoformátovou Televizi Barrandov v prime time díky půlprocentnímu náskoku.
MINULÝ TÝDEN: MasterChef ve středu dotahuje Přístav, oba pořady dělilo 52 tisíc diváků. Prima ale vede
Vlajkový televizní kanál Jaromíra Soukupa si vedl dobře zejména přes den, kdy se přiblížil šestiprocentnímu podílu u mladšího publika. Na samotné špici „top pětky“ pořadů stanice se umístila tradičně Soudkyně Barbara, které k třísettisícové hranici zbývalo pouhých pět tisíc diváků. Podíl pořadu byl ale tentokrát o něco menší než obvykle. U dospělého publika se sice dostal na hodnotu 11 %, u mladšího ale „pouze“ na 7,49 %. Vtip za stovku si pustilo 180 tisíc diváků (share 4,66 %). Souboj o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema vyzněl lépe pro první zmiňovanou televizi.