Hlavní navigace

Změna ve způsobu rozesílání reklamy e-mailem

20. 4. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Senát dnes schválil novelu zákona o některých službách informační společnosti, konkrétně té jeho části, která upravuje způsob rozesílání reklamy e-mailem. Jde o změnu, která reaguje na praktické zkušenosti s aplikací zákona o některých službách informační společnosti a vychází vstříc požadavkům Úřadu pro ochranu osobních údajů, který dbá na dodržování zákona, i samotných podnikatelů, říká ředitel legislativně právního odboru Ministerstva informatiky Martin Plíšek. Nová podoba zákona, která…

Senát dnes schválil novelu zákona o některých službách informační společnosti, konkrétně té jeho části, která upravuje způsob rozesílání reklamy e-mailem. Jde o změnu, která reaguje na praktické zkušenosti s aplikací zákona o některých službách informační společnosti a vychází vstříc požadavkům Úřadu pro ochranu osobních údajů, který dbá na dodržování zákona, i samotných podnikatelů, říká ředitel legislativně právního odboru Ministerstva informatiky Martin Plíšek. Nová podoba zákona, která začne platit od 1. srpna letošního roku, rozlišuje mezi stávajícími zákazníky a zákazníky potenciálními. Stávajícím zákazníkům budou obchodníci moci svoji nabídku elektronicky zasílat i v případě, že nebudou mít jejich výslovný souhlas, ovšem za předpokladu, že budou mít zákazníci možnost zasílání reklamy kdykoli odmítnout, uvádí webové stránky ministerstva informatiky. (MI ČR)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).