Hlavní navigace

Zánik televize Z1 byla naše hloupost, říká po dvou měsících její majitel

25. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

25. 3. 2011

Ukončení vysílání zpravodajské televize Z1 přímo souvisí se špatným odhadem jejího majitele ohledně výnosů stanice a nikoli s finanční krizí. V rozhovoru pro deník MF Dnes to ve čtvrtek řekl Patrik Tkáč, jeden z podílníků investiční skupiny J&T, které Z1 patřila. Listu také prozradil, že o zániku Z1 začalo vedení skupiny uvažovat již koncem loňského prosince. Přes Vánoce jsme přemýšleli o tom, co je správné a co ne. A na úrovni vlastníků skupiny se zrodilo rozhodnutí televizi zavřít. Ale velmi nás to bolelo, řekl Tkáč.

Tip do článku - EBF spíkři 1

K TÉMATU: Zpravodajská televize Z1 končí, skupina J&T ji odmítá dál dotovat

Zavření Z1 nebyl projev krize, ale hlouposti mojí a Dušana (Palcra, manažera a nově i spolumajitele J&T, pozn. red.). Měli jsme před krizí příliš velké očekávání na všeobecný růst a návratnost této investice, vysvětlil Tkáč. Zpravodajská televize Z1 ukončila vysílání letos 24. ledna, po dvou a půl letech vysílání. Za tu dobu vystřídala dva managementy: zakladatele a prvního ředitele Martina Mrnku v roce 2009 vystřídal Zdeněk Šámal, který byl u vzniku slovenské zpravodajské televize TA3 i české ČT 24.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.