Hlavní navigace

AdMonitoring

Český internet roste a řeší přílepek zákona o léčivech i plány EU na regulaci fake news

Z pohledu žebříčku návštěvnosti stále žádná revoluce. Z pohledu GDPR, ePrivacy a možné regulace fake news od EU ale přijdou těžší časy.

Daniel Dočekal

23. 1. 2018 13:35
| 3
Doba čtení: 4 minuty
Report

IAC 2017: Internet je Popelka, kterou se všichni snaží regulovat. A televize je krb

Internet je dospělý, ale chybí mu data. A v oblasti zábavy televizi neporazil. Co jsme se dozvěděli na výročním setkání českého digitálního reklamního trhu?

David Slížek

20. 4. 2017 9:07
Doba čtení: 7 minut

O novém provozovateli NetMonitoru se rozhodne mezi Gemiusem a GfK

Sdružení pro internetový rozvoj oznámilo dva finalisty, kteří se utkají o provozování oficiálního měření návštěvnosti na českém internetu.

David Slížek

18. 1. 2016 13:15
Doba čtení: 1 minuta

Český NetMonitor chce provozovat pět firem, vítěz má být jasný v únoru

Do tendru Sdružení pro internetový rozvoj na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu se přihlásilo pět zájemců.

David Slížek

3. 12. 2015 10:51
Doba čtení: 1 minuta

Hledá se nový dodavatel NetMonitoru, SPIR vypsal výběrové řízení

Oficiální měření návštěvnosti momentálně SPIRu dodává výzkumná agentura Gemius, které ale na konci roku 2016 končí smlouva.

David Slížek

14. 9. 2015 10:00
Doba čtení: 1 minuta

Videoreklama má 19 % peněz z displayové inzerce a NetMonitor změní výpočty RU

Jak se podle NetMonitoru vyvíjí návštěvnost českého internetu? Metodika měření ale bude jiná. A nejlepší jsou zákony, které se na nás chystají.

Daniel Dočekal

16. 6. 2015 12:04
| 4
Doba čtení: 5 minut

Reklama v Česku: nejpoužívanější je square, nejvíc se kliká na megaboard

V oblibě bannerových formátů (mezi zadavateli) se toho v ČR moc nemění – zdejším kampaním vládne čtverec (square), což je stále unikum. Statistiky Gemiusu nabízejí i další čísla.

David Slížek

3. 4. 2014 11:53
| 1
Doba čtení: 1 minuta

Nejvíce na videoreklamě v listopadu vydělala televize Prima

Vyplývá to z údajů projektu AdMomonitoring. Výdaje na videoreklamu tvoří zhruba pět procent celkových výdajů na displejovou reklamu na Internetu.

Martin Vyleťal

13. 12. 2013 13:58
Doba čtení: 1 minuta

Cena reklamního prostoru v televizi a v tisku klesá, na internetu roste

Nejrychleji klesá cena reklamy v televizi. (Rozhlas není do srovnání zahrnut.) Zato cena reklamy na internetu vzrostla meziročně o 22,6 %.

Marek Janouš

17. 10. 2013 11:48
Doba čtení: 1 minuta

SPIR: Internetová videoreklama roste

Videa na internetu pravidelně sleduje nejméně polovina uživatelů, a tak se k této formě obsahu obrací pozornost inzerentů hledajících nové způsoby, jak zaujmout.

Marek Janouš

19. 7. 2013 15:10
Doba čtení: 1 minuta