Hlavní navigace

CPEx

RTB už není výprodej volného prostoru, říká šéf českého sdružení CPEx

Nové formáty, nové nástroje, nové přístupy. Programatická reklama se stále více snaží soutěžit s napřímo prodávanými kampaněmi.

David Slížek

30. 9. 2016 8:20
Doba čtení: 3 minuty

Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku

Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.

David Slížek

18. 3. 2015 15:03
Doba čtení: 1 minuta

CPEx začíná prodávat RTB kampaně cílené na konkrétní skupiny uživatelů

Tato data na českém internetu chyběla, říkají zástupci Czech Publisher Exchange. Zadavatelé podle nich teď budou moci cílit RTB reklamu mnohem přesněji.

David Slížek

21. 10. 2014 12:27
Doba čtení: 2 minuty

Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu

V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.

Marek Janouš

25. 9. 2013 14:01
Doba čtení: 1 minuta

RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?

Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.

Daniel Dočekal

12. 9. 2013 6:30
Doba čtení: 6 minut