Hlavní navigace

Matěj Novák končí v Czech Publisher Exchange, přechází do firmy DataSentics

Sdílet

David Slížek 21. 4. 2021

Platforma pro prodej prostoru pro programatickou reklamu Czech Publisher Exchange (CPEx) po téměř osmi letech mění výkonného ředitele. Dosavadní šéf Matěj Novák končí a od května přechází do firmy DataSentics. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Novák bude mít ve společnosti zaměřené na vývoj aplikací využívajících strojové učení na starosti produkt Adpicker for Publishers, který nabízí řešení pro cílení reklamy. 

„Řešení na bázi Adpickeru v současnosti využívá mnoho klientů na straně inzerenta, mezi než patří například banky a pojišťovny jako Česká spořitelna, mediální agentury Adexpres/Dentsu, Cheil/Samsung a další. Hlavním úkolem Matěje Nováka bude zopakovat tento úspěch i na straně médií, vč. zahraničních,“ píše firma.

Novák stál u zrodu CPEx v roce 2013. Platforma tehdy spojila pět velkých českých vydavatelů, kteří přes ni začali prodávat prostor pro programatickou reklamu (RTB). Zakládajícími členy CPEx byli Centrum Holdings, Mafra, Mladá fronta, Ringier Axel Springer a Sanoma Media Praha.

Podle serveru Médiář Nováka v čele CPEx střídá někdejší obchodní ředitel vydavatelství Economia David Voráček.

Našli jste v článku chybu?