Hlavní navigace

RTB

Seznam.cz představil ceník na příští rok a přidal nové mobilní formáty

Většina cen pro rok 2018 zůstává stejná jako v letošním roce, říká Seznam.cz na blogu, kde oznámil zveřejnění nového ceníku reklam. A prozrazuje některé plány na letošní rok – například plánované novinky ve videoreklamě a RTB či další zvýšení počtu…

David Slížek

7. 12. 2017 13:17
| 1

Všechny reklamní formáty zpřístupníme programaticky všem, plánuje Seznam.cz

Jak se pod novým obchodním ředitelem změní strategie české internetové jedničky?

David Slížek

23. 8. 2017 9:25
| 2

Britská vláda a velké firmy stáhly reklamu z Googlu. Vydělávala extremistům

Ztráta přímé kontroly nad tím, u jakého obsahu se zobrazuje reklama zadavatelů, může vést k nečekaným důsledkům: třeba k tomu, že se bannery placené britskou vládou zobrazí na YouTube u videí extremistů. Rozsáhlou reportáž na toto téma publikoval…

David Slížek

17. 3. 2017 18:58

RTB už není výprodej volného prostoru, říká šéf českého sdružení CPEx

Nové formáty, nové nástroje, nové přístupy. Programatická reklama se stále více snaží soutěžit s napřímo prodávanými kampaněmi.

David Slížek

30. 9. 2016 8:20
| 1
Komentář

Header bidding v RTB: trnitá cesta s nejasným koncem

Header bidding je často skloňovaným pojmem u online médií, která to myslí vážně s programatickým prodejem reklamy a sledují vývoj programatických trendů.

Tomáš Horák

5. 4. 2016 9:00
| 3
Rozhovor

Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů

Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?

David Slížek

4. 1. 2016 9:39
Komentář

Vydavatelé reklamu nezkrotí, dávno totiž nedrží otěže

Reklama se postupně vymyká vydavatelům z rukou. S nástupem RTB ztrácejí úplně kontrolu nad tím, co se na jejich webu ukazuje.

Petr Krčmář

2. 11. 2015 6:30
Report

Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě

Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?

Dominik Kosorín

24. 9. 2015 6:30

Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku

Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.

David Slížek

18. 3. 2015 15:03

CPEx začíná prodávat RTB kampaně cílené na konkrétní skupiny uživatelů

Tato data na českém internetu chyběla, říkají zástupci Czech Publisher Exchange. Zadavatelé podle nich teď budou moci cílit RTB reklamu mnohem přesněji.

David Slížek

21. 10. 2014 12:27

Legendární Billboard ke konci listopadu skončí. Není o něj zájem

Po šestnácti letech se společnost Internet Billboard rozhodla skoncovat s výměnným systémem reklam. Výměna prý už není trendy.

Jan Beránek

28. 8. 2014 13:03
| 3

V české internetové reklamě se loni protočilo 13 miliard korun

Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o pětinu. Výrazně posílil prodej reklamy modelem RTB, ale například i PR články a videoreklama.

Martin Vyleťal

5. 3. 2014 11:30
| 5

Seznam už prodává reklamu přes RTB, nabídne všechny standardní formáty

Vstup Seznamu mezi prodejce bannerů v systému real-time bidding (RTB) opět navýšil nabídku reklamního prostoru pro RTB v Česku.

David Slížek

19. 2. 2014 16:24
| 2
Report

Konference WebTop100: Optimalizace pro mobily vázne za jejich rozšířením

Tím méně mají firmy jasno v tom, jak weby přizpůsobit pro tablety. Přitom by někdy stačilo málo. Dále jsme se na konferenci dozvěděli například to, jak se v Česku daří RTB.

Marek Janouš

8. 11. 2013 6:30

Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu

V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.

Marek Janouš

25. 9. 2013 14:01
| 1
Komentář

RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?

Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.

Daniel Dočekal

12. 9. 2013 6:30

Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí

Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.

Marek Janouš

4. 9. 2013 16:13
| 3