Hlavní navigace

RTB

Seznam.cz měl loni tržby 4,12 miliardy Kč. A koupil server Garáž.cz a dvě rádia

Seznam.cz oznámil hospodářské výsledky za loňský rok. Podle místopředsedy představenstva Pavla Zimy firmě v roce 2017 vyrostly tržby o 11 % na 4,12 miliardy Kč a EBITDA o 17 % na 1,89 miliardy Kč. Místopředseda představenstva Seznam.cz Pavel…

David Slížek

13. 6. 2018 11:11

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Skoro půlku výnosů letos vyděláme programaticky. GDPR se inzerentů nedotkne

Letos plánujeme razantní navýšení vývojových kapacit v oblasti cílené reklamy, říká ředitel divize Reklamy českého Seznamu. Firma sází na programatik i nativní reklamu.

David Slížek

22. 3. 2018 6:30
Doba čtení: 14 minut

V online reklamě se loni v Česku protočilo přes 23 miliard Kč, hlásí SPIR

Online inzerce v Česku zaznamenala meziroční růst o 18 %, říkají výsledky tradičního výzkumu Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Objem investic do internetové reklamy loni dosáhl 23,3 miliardy Kč. Jde o ceníkové ceny. Autor: SPIR Mezi…

David Slížek

27. 2. 2018 10:28

Seznam.cz představil ceník na příští rok a přidal nové mobilní formáty

Většina cen pro rok 2018 zůstává stejná jako v letošním roce, říká Seznam.cz na blogu, kde oznámil zveřejnění nového ceníku reklam. A prozrazuje některé plány na letošní rok – například plánované novinky ve videoreklamě a RTB či další zvýšení počtu…

David Slížek

7. 12. 2017 13:17

Všechny reklamní formáty zpřístupníme programaticky všem, plánuje Seznam.cz

Jak se pod novým obchodním ředitelem změní strategie české internetové jedničky?

David Slížek

23. 8. 2017 9:25
Doba čtení: 5 minut

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent

Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Jan Brychta

11. 7. 2017 14:30
Doba čtení: 2 minuty

Britská vláda a velké firmy stáhly reklamu z Googlu. Vydělávala extremistům

Ztráta přímé kontroly nad tím, u jakého obsahu se zobrazuje reklama zadavatelů, může vést k nečekaným důsledkům: třeba k tomu, že se bannery placené britskou vládou zobrazí na YouTube u videí extremistů. Rozsáhlou reportáž na toto téma publikoval…

David Slížek

17. 3. 2017 18:58

RTB už není výprodej volného prostoru, říká šéf českého sdružení CPEx

Nové formáty, nové nástroje, nové přístupy. Programatická reklama se stále více snaží soutěžit s napřímo prodávanými kampaněmi.

David Slížek

30. 9. 2016 8:20
Doba čtení: 3 minuty

Header bidding v RTB: trnitá cesta s nejasným koncem

Header bidding je často skloňovaným pojmem u online médií, která to myslí vážně s programatickým prodejem reklamy a sledují vývoj programatických trendů.

Tomáš Horák

5. 4. 2016 9:00
Doba čtení: 4 minuty

Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů

Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?

David Slížek

4. 1. 2016 9:39
Doba čtení: 14 minut

Vydavatelé reklamu nezkrotí, dávno totiž nedrží otěže

Reklama se postupně vymyká vydavatelům z rukou. S nástupem RTB ztrácejí úplně kontrolu nad tím, co se na jejich webu ukazuje.

Petr Krčmář

2. 11. 2015 6:30
Doba čtení: 4 minuty

Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě

Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?

Dominik Kosorín

24. 9. 2015 6:30
Doba čtení: 5 minut

Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku

Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.

David Slížek

18. 3. 2015 15:03
Doba čtení: 1 minuta

CPEx začíná prodávat RTB kampaně cílené na konkrétní skupiny uživatelů

Tato data na českém internetu chyběla, říkají zástupci Czech Publisher Exchange. Zadavatelé podle nich teď budou moci cílit RTB reklamu mnohem přesněji.

David Slížek

21. 10. 2014 12:27
Doba čtení: 2 minuty

Legendární Billboard ke konci listopadu skončí. Není o něj zájem

Po šestnácti letech se společnost Internet Billboard rozhodla skoncovat s výměnným systémem reklam. Výměna prý už není trendy.

Jan Beránek

28. 8. 2014 13:03
Doba čtení: 1 minuta

V české internetové reklamě se loni protočilo 13 miliard korun

Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o pětinu. Výrazně posílil prodej reklamy modelem RTB, ale například i PR články a videoreklama.

Martin Vyleťal

5. 3. 2014 11:30
Doba čtení: 2 minuty

Seznam už prodává reklamu přes RTB, nabídne všechny standardní formáty

Vstup Seznamu mezi prodejce bannerů v systému real-time bidding (RTB) opět navýšil nabídku reklamního prostoru pro RTB v Česku.

David Slížek

19. 2. 2014 16:24
Doba čtení: 3 minuty

Konference WebTop100: Optimalizace pro mobily vázne za jejich rozšířením

Tím méně mají firmy jasno v tom, jak weby přizpůsobit pro tablety. Přitom by někdy stačilo málo. Dále jsme se na konferenci dozvěděli například to, jak se v Česku daří RTB.

Marek Janouš

8. 11. 2013 6:30
Doba čtení: 6 minut

Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu

V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.

Marek Janouš

25. 9. 2013 14:01
Doba čtení: 1 minuta

RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?

Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.

Daniel Dočekal

12. 9. 2013 6:30
Doba čtení: 6 minut

Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí

Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.

Marek Janouš

4. 9. 2013 16:13
Doba čtení: 3 minuty