Hlavní navigace

EA

EA končí s hrami na Facebooku od studia Playfish, končí SimCity a The Sims Social

Playfish se v roce 2009 ocitli u EA za 300 milionů dolarů a vypadalo to na skvělou budoucnost, hlavně tu sociálně-facebookovou.

Daniel Dočekal

15. 4. 2013 18:41
| 4

Pokus EA koupit Valve má zvláštní dohry na Facebooku

Stránka EA na Faceboou se ocitla pod palbou nespokojených fanoušků Valve, kterým se velmi pravděpodobně vůbec nelíbila myšlenka, že by EA koupila právě Valve (a tím hlavně i Steam). Nespokojenci k tomu využili záplavu obrázků (řada z nich spadající do kategorií jako porno či hentai) a EA na nich důsledně označovali (tagging, štítkování). Některé příklady (zde či zde) spadají hodně do kategorie #nsfw. 

Daniel Dočekal

15. 9. 2012 10:33
| 2

EA přesunuje reklamní rozpočet z televize a tisku více na Facebook

2.75 milionu dolarů vynaložených na facebookovou kampaň propagující po dobu sedmi měsíců prodej Battlefield 3 má lepší výsledky, než klasická inzerce. Podle EA dokonce 4.4 krát lepší. Na konci této kampaně se prodalo 201 tisíc kusů hry a kampaň během jediného týdne (při uvedení hry na trh) zaznamenala 800 tisíc lidí na Facebooku účastnících se komunikace značky.

Daniel Dočekal

20. 8. 2012 16:08
| 1

EA žaluje Zyngu, nelíbí se TheVille, které hodně viditelně kopíruje Sims Social

 Sims Social se staly velmi brzy po spuštění úspěšným herním počinem na Facebooku a s aktuálními 16 700 000 měsíčními aktivními hráči stále patří mezi špičku. Nedávno spuštěné The Ville od Zyngy má ale hráču více než dvakrát více, aktuálních 43 800 000 měsíčních aktivních hráčů vyneslo novinku od Zyngy na první místo žebříčku aplikací na Facebooku.

Daniel Dočekal

5. 8. 2012 17:05
| 2

Facebook oznámil nejpopulárnější hry roku 2011

Pokud by někdo čekal, že na prvním místě najde něco od Zyngy, mýlil by se. Jedničkou je Gardens of Time (Playdom), dvojkou úspěšný vstup EA do sociálních sítí v podobě The Sims Social. A trojkou je Cityville od Zyngy.

Daniel Dočekal

23. 12. 2011 6:25
| 3

EA žaluje EA, problémem je logo

EA (Electronic Arts) žaluje EA (Energy Armor). Zatímco první je známá herní společnost, ta druhá dodává věci do fitness. Problémem je logo, kterou „fitness“ EA používá, a které skutečně vypadá podobně jako logo „herní“ EA. V žalobě EA zmiňuje problém ve spojení „fitness“ EA se  sportem a profesionálními atlety, tedy tam kde „herní“ EA inzeruje a šíří EA Sports produkty.

Daniel Dočekal

5. 10. 2011 8:57
| 2