Hlavní navigace

EA přesunuje reklamní rozpočet z televize a tisku více na Facebook

Daniel Dočekal

2.75 milionu dolarů vynaložených na facebookovou kampaň propagující po dobu sedmi měsíců prodej Battlefield 3 má lepší výsledky, než klasická inzerce. Podle EA dokonce 4.4 krát lepší. Na konci této kampaně se prodalo 201 tisíc kusů hry a kampaň během jediného týdne (při uvedení hry na trh) zaznamenala 800 tisíc lidí na Facebooku účastnících se komunikace značky.

Doba čtení: do minuty

2.75 milionu dolarů vynaložených na facebookovou kampaň propagující po dobu sedmi měsíců prodej Battlefield 3 má lepší výsledky, než klasická inzerce. Podle EA dokonce 4.4 krát lepší. Na konci této kampaně se prodalo 201 tisíc kusů hry a kampaň během jediného týdne (při uvedení hry na trh) zaznamenala 800 tisíc lidí na Facebooku účastnících se komunikace značky.

Battlefield 3 na Facebooku EA propagovala exklusivním obsahem a využila i možností placené inzerce. Během sedmi měsíců tak získala 1.5 milionu nových fanoušků. Battlefield má na Facebooku 3.7 milionu fanoušků a aktuálních 83 575 „talking about“, výsledná 2.2% jsou skutečně dobrý výsledek.

Zdroj: EA Shifts TV and Print Budget to Facebook

Našli jste v článku chybu?