Hlavní navigace

Gemius

Hledá se nový dodavatel NetMonitoru, SPIR vypsal výběrové řízení

Oficiální měření návštěvnosti momentálně SPIRu dodává výzkumná agentura Gemius, které ale na konci roku 2016 končí smlouva.

14. 9. 2015 10:00
Doba čtení: 1 minuta

Nový NetMonitor: co byste měli vědět o změnách v měření návštěvnosti

Změna metodiky NetMonitoru by měla přinést rychlejší a lepší měření. Zatím se to ale ne zcela povedlo. Otazníků zůstává více.

Doba čtení: 9 minut

NetMonitor: ve zveřejněných nových datech o návštěvnosti jsou chyby

První zveřejnění dat podle upravené metodiky se NetMonitoru úplně nepovedlo. V červnových údajích jsou chyby a realizátor pracuje na nápravě.

22. 7. 2015 15:37
Doba čtení: 1 minuta

Všeobecnému přechodu na HTTPS brání webová reklama

Hlavní reklamní systémy jsou na HTTPS připraveny, ale reklamní agentury ne. Bez součinnosti všech zúčastněných nemohou přejít na HTTPS ani vydavatelé.

Doba čtení: 7 minut

NetMonitor bude od ledna rozlišovat návštěvnost v mobilech a tabletech

NetMonitor dnes ve svých výstupech filtruje návštěvnost mobilních stránek. Od ledna 2015 přijde další změna – čísla na základě zařízení, ze kterých uživatelé přišli.

Doba čtení: 2 minuty

SPIR si vybral pro další dva roky společnost Gemius

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodla, že dodavatelem výzkumu NetMonitor v letech 2015 a 2016 bude firma Gemius.

7. 4. 2014 23:29
Doba čtení: do minuty

Reklama v Česku: nejpoužívanější je square, nejvíc se kliká na megaboard

V oblibě bannerových formátů (mezi zadavateli) se toho v ČR moc nemění – zdejším kampaním vládne čtverec (square), což je stále unikum. Statistiky Gemiusu nabízejí i další čísla.

Doba čtení: 1 minuta

Počet webových stránek zobrazených přes mobily vzrostl o polovinu

Vyplývá to z měření NetMonitoru. V průběhu loňského roku vzrostl o více než polovinu nejen počet zobrazených stránek, ale i počet uživatelů navštěvujících weby z mobilů.

Doba čtení: 1 minuta

Už třetina českých uživatelů internetu přistupuje k webu i mobilně

Objem webových stránek zobrazených mobilně je však stále o dost menší, než co si prohlédneme celkově. Poznatky vycházejí z měření za říjen a listopad 2013.

2. 1. 2014 14:34
Doba čtení: 1 minuta