Hlavní navigace

Mediaresearch

Internetoví uživatelé nejvíc sledují zprávy na Novinkách a v TV Nova

Žádné velké překvapení – internetová populace se nechová o moc jinak než ta „offlinová“. Hlavními zdroji zpráv jsou pro ni masové služby.

David Slížek

16. 2. 2015 11:19
| 3

Americká výzkumná agentura Nielsen ovládla firmu Mediaresearch

Holding Nielsen odkoupil většinový podíl v tuzemské výzkumné agentuře Mediareserch, která se mimo jiné podílí na projektu NetMonitor. Ten měří návštěvnost českého Internetu.

Martin Vyleťal

22. 7. 2014 15:03

Zpravodajské aplikace v mobilech netáhnou, Češi čtou zprávy na webu

Tištěné noviny čte jen pětina aktivní internetové populace nad 15 let, ale online zpravodajství sleduje až 78 % lidí z této skupiny, uvádí studie agentury Mediaresearch.

David Slížek

11. 2. 2013 12:31
| 8

Jeden počítač nestačí: třetina českých on-line domácností jich má víc

Více než třetina českých domácností připojených k internetu přistupuje k síti ze dvou a více počítačů. Největší oblibě se těší připojení prostřednictvím wi-fi sítí a nejčastěji využívaným prohlížečem je Internet Explorer. Údaje vycházejí ze Strukturálního exkluzivního kontinuálního výzkumu (SEKV), který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Redakce

22. 3. 2012 16:43

Využití display reklamy vzrostlo oproti lednu o polovinu

V únoru 2012 čeští zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Největším zadavatelem byla společnost Tchibo, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 12,2 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring Sdružení pro internetovou reklamu.

Redakce

16. 3. 2012 8:36
| 1

Mediaresearch: Videu na českém Internetu vládne Youtube.com

„Nejčastěji si lidé přehrávají videa na YouTube a Facebooku. V týdenní frekvenci jim nejvíce konkurují Novinky a iDNES,“ uvádí Mediaresearch v tiskové zprávě hodnotící užíváni video serverů na českém Internetu. Vychází přitom z průzkumu provedeného na konci minulého roku. Na videa na Internetu se čtvrtina českých uživatelů dívá alespoň jednou za den, téměř dvě třetiny alespoň jednou týdně. Nejvíce populární jsou netelevizní videa, televizní archivy ale sleduje týdně více než třetina uživatelů,…

Daniel Dočekal

10. 1. 2012 14:43
| 2