Hlavní navigace

Microsoft adCenter

Yahoo prý nasadí technologie Microsoftu, půjdou proti Googlu

Zahraniční média a agentury přinášejí informace, že prý se Microsoft a Yahoo po mnoha měsících spekulování a dohadů konečně dohodly na spolupráci. Jistě není nutno připomínat, že softwarový gigant Microsoft chtěl americký portál Yahoo koupit v loňském roce, ale k akvizici nakonec nedošlo. Od té doby se ovšem objevují různé neoficiální zprávy o možné spolupráci obou firem, které mají na Internetu společného nepřítele: Google. Ten hlavně na americkém trhu dominuje v oblasti vyhledávání i…

Jiří Macich ml.

29. 7. 2009 13:23

Microsoft zavírá adCenter Analytics, doporučuje konkurenci

Služba Microsoft adCenter Analytics končí dříve než vůbec pořádně začala fungovat. Navzdory ukončení procesu poloveřejného betatestování služby pro analýzu návštěvnosti webových stránek si Microsoft pochvaluje jeho dosavadní provoz a děkuje testerům za spolupráci. Nicméně i pro ně služba poběží jen do konce letošního roku. Pokud si chtějí uchovat nějaká získaná data, mohou si je do 31. prosince vyexportovat. Ke stejnému datu bude ukončena i e-mailová podpora. Uživatelům jsou doporučeny…

Jiří Macich ml.

18. 3. 2009 10:55

Digg vypálil rybník Googlu, vybral si reklamu od Microsoftu

Není tajemstvím, že Microsoft a Google jsou velkými rivaly i na poli internetové reklamy. Po nedávném zbrojení Googlu nyní přešel do protiútoku Microsoft. Stal se totiž hlavním dodavatelem reklamy pro známý a úspěšný komunitní server Digg. Vystřídal tak právě Google. Ve hře o nového hlavního reklamního partnera byl vedle Microsoftu a Googlu i zbylý hráč z velké trojky, tedy Yahoo.

Jiří Macich ml.

27. 7. 2007 17:06
| 5

Válka o dominanci v internetové reklamě vrcholí akviziční horečkou

Reklama je a možná vždy bude zdrojem největších příjmu z Internetu. Největším hráčem na tomto trhu je Google, který současně pokračuje v agresivním prohlubování své dominance. Té se přirozeně obávají ostatní velké společnosti, stále častěji se v různých oblastech formuje rozložení "Google proti všem". Právě jeho nákup DoubleClicku za rekordní 3,1 miliardy dolarů značně rozčeřil vody a spustil lavinu zvěstí i reálných akvizic.

David Antoš

10. 5. 2007 6:30
| 5

Facebook dal před Googlem přednost Microsoftu

Rychle rostoucí sociální síť Facebook (recenze) si jako zprostředkovatele pro prodej reklamy vybral Microsoft a jeho inzerentní platformu AdCenter. Překvapivě tak narušil dosavadní hegemonii Googlu v této oblasti. Detaily smlouvy, která má platnost do roku 2009, nebyly zveřejněny. Pravděpodobně však Microsoft musel Facebooku musel nabídnout skutečně velice výhodné podmínky, když porazil Google. Ten byl v poslední době velmi agresivní v získávání velkých partnerů, ať už Ask.com, AOL či MySpace,…

David Antoš

23. 8. 2006 16:30

MSN adCenter – konkurence pro Google AdWords v režii Microsoftu

MSN adCenter je PPC systém zobrazující reklamu ve vyhledávači MSN. Vlastní systém Microsoftu tak nahradil původně využívaný Yahoo Search Marketing. Poté, co byla reklama spuštěna v USA a rozšiřování na další významné trhy na sebe pravděpodobně nenechá dlouho čekat, se stává MSN adCenter zajímavou příležitostí i pro mnohé české inzerenty.

Petra Větrovská

2. 6. 2006 6:25

Microsoft se soupeřům Google - AOL nehodlá vzdát

Společnost Time Warner v úterý oznámila, že ze dvou hlavních nápadníků o vstup do své internetové divize America Online vybrala Google. Pro Microsoft, který o podíl v AOL také usiloval, to však podle analytiků zase tak dramatická prohra není. Svoji verzi vyhledávače chce tak jako tak integrovat do příští verze Windows (Vista), takže rozšíření jeho záběru i na web je celkem logické. S „nativním“ vyhledávačem přímo v prostředí operačního systému má prý Microsoft slušnou šanci své protivníky z…

Aleš Miklík

22. 12. 2005 17:25
| 1