Zahraniční média a agentury přinášejí informace, že prý se Microsoft a Yahoo po mnoha měsících spekulování a dohadů konečně dohodly na spolupráci. Jistě není nutno připomínat, že softwarový gigant Microsoft chtěl americký portál Yahoo koupit v loňském roce, ale k akvizici nakonec nedošlo. Od té doby se ovšem objevují různé neoficiální zprávy o možné spolupráci obou firem, které mají na Internetu společného nepřítele: Google. Ten hlavně na americkém trhu dominuje v oblasti vyhledávání i internetové reklamy.
Nyní je prý dohoda již uzavřena. Zatím nebyla oficiálně oznámena, ale agentuře Reuters její existenci dnes potvrdil zdroj obeznámený s jednáními mezi Microsoftem a Yahoo. Očekává se, že Yahoo v rámci dohody nasadí do vyhledávání a reklamy technologie Microsoftu, tedy Bing a AdCenter. Žádná z firem se však k této informaci nechce vyjádřit.