Hlavní navigace

Microsoft zavírá adCenter Analytics, doporučuje konkurenci

18. 3. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Služba Microsoft adCenter Analytics končí dříve než vůbec pořádně začala fungovat. Navzdory ukončení procesu poloveřejného betatestování služby pro analýzu návštěvnosti webových stránek si Microsoft pochvaluje jeho dosavadní provoz a děkuje testerům za spolupráci. Nicméně i pro ně služba poběží jen do konce letošního roku. Pokud si chtějí uchovat nějaká získaná data, mohou si je do 31. prosince vyexportovat. Ke stejnému datu bude ukončena i e-mailová podpora. Uživatelům jsou doporučeny…

Služba Microsoft adCenter Analytics končí dříve než vůbec pořádně začala fungovat. Navzdory ukončení procesu poloveřejného betatestování služby pro analýzu návštěvnosti webových stránek si Microsoft pochvaluje jeho dosavadní provoz a děkuje testerům za spolupráci.

Nicméně i pro ně služba poběží jen do konce letošního roku. Pokud si chtějí uchovat nějaká získaná data, mohou si je do 31. prosince vyexportovat. Ke stejnému datu bude ukončena i e-mailová podpora. Uživatelům jsou doporučeny konkurenční služby včetně Google Analytics nebo Yahoo Web Analytics od hlavních internetových soků Microsoftu. (adCenter Analytics Blog)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).