Komunitní server MySpace momentálně může jen vzpomínat na někdejší slávu. Lídrem sociálních sítí se stal Facebook, což MySpace pociťuje na odlivu uživatelů. Podle zářijové statistiky comScore klesl meziročně počet unikátních návštěvníků MySpace o 18 procent. Provozovatelé MySpace si slibují zlepšení situace od redesignu, který přichází ruku v ruce s novou strategií. Redesignované stránky i s novým logem jednotlivým uživatelům po celém světě budou nabíhat postupně do konce listopadu.
MySpace se chce nyní profilovat jako zábavní portál, který svým uživatelům bude poskytovat pohodlný přístup k multimediálnímu obsahu. Lákat chce jak na uživatelský obsah, tak na obsah např. od velkých mediálních společností či osobností showbyznysu, které se na MySpace pohybují. Agregován bude také obsah zpravodajských serverů a blogů jako je MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood či New York Times. Zaměření bude orientované např. na články o populárních televizních pořadech. (PCWorld.com via Yahoo News)