Hlavní navigace

Seznam.cz prodloužil výběrové řízení na reklamní agenturu, někteří favorité vypadli

1. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největší česká internetová firma, Seznam.cz, napíná reklamní trh. Do konce února měl oznámit jméno agentury, která mu má pomoci oživit v předchozích letech stagnující značku. (Podrobněji v článku Seznam útočí na svůj coolness faktor.) Místo toho dnes informoval, že výběrové řízení prodlouží ještě o dva týdny. Ze sedmi uchazečů v něm zbyli už jen čtyři: HullaBaloo, Outbreak, Saatchi&Saatchi a Young&Rubicam. Digitální agentury Dark Side, Loosers a McCann Erickson z výběrového řízení…

Největší česká internetová firma, Seznam.cz, napíná reklamní trh. Do konce února měl oznámit jméno agentury, která mu má pomoci oživit v předchozích letech stagnující značku. (Podrobněji v článku Seznam útočí na svůj coolness faktor.) Místo toho dnes informoval, že výběrové řízení prodlouží ještě o dva týdny. Ze sedmi uchazečů v něm zbyli už jen čtyři: HullaBaloo, Outbreak, Saatchi&Saatchi a Young&Rubicam. Digitální agentury Dark Side, Loosers a McCann Erickson z vý­běrového řízení vypadly.

„Ačkoliv jsme optimisticky předpokládali, že bude možné vybrat agenturu v jednom kole, realitou však je otevření kola druhého. Výkony oslovených agentur jsou opravdu kvalitní, takže už nyní existuje několik konceptů, které bychom mohli okamžitě převést do kampaně. Cílem druhého kola je nechat agentury dokázat na příkladu našich připravovaných služeb, že jejich koncept nejlépe splní očekávání formulovaná v briefu,“ říká k tomu v tiskové zprávě, kterou dnes firma rozeslala do médií, manažer značky Seznam.cz Martin Šámal. Finální výsledek bude podle něj znám v polovině března. Prodloužení výběrového řízení může být také součástí taktiky při vyjednávání o ceně a dalších podmínkách spolupráce s reklamní agenturou.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).