Hlavní navigace

Alza šlape do partnerského prodeje, prodává zážitky i hudební nástroje

Sdílet

Karel Wolf 26. 5. 2020

Alza.cz se pouští na trh, který byl do nedávna na internetu doménou hlavně slevových serverů: začíná s prodejem zážitků a také nově prodává hudební nástroje.

V obou případech jde o důsledek zvýšeného zájmu o tzv. „dropshipment“, tedy situaci, kdy obchod nedistribuuje zboží ze svých vlastních skladů, ale přes partnery a slouží hlavně jako vstupní brána pro zákazníky (funguje tak de facto jako nákupní galerie typu Amazon). Partnerský prodej na Alze vlivem koronavirové situace vzrostl dle slov jejího obchodního ředitele Petra Beny o stovky procent (neuvádí ale předkrizové hodnoty).

„Zážitky jsou jedním z příkladů spolupráce v rámci dropshipmentu, tedy partnerského prodeje, kdy vše kolem objednávky zajistí Alza a na partnerovi je pouze expedice a dodání zboží zákazníkům. Na této kategorii spolupracujeme s firmou Allegria,“ uvádí Bena.

„Jen v uplynulých týdnech se zapojily desítky nových dodavatelů s tisíci produkty, mezi nimi např. i kytary. Díky výraznému zrychlení zalistovacího procesu, kdy napojení do programu trvá nově jen cca 3–4 dny, se daří do virtuálního tržiště Alzy přidávat až desítky nových firem týdně, od velkých dodavatelů po malé rodinné podniky,“ dodává.

Nabídku zážitků má Alze dostupnou v sekci dárkové poukazy.

Našli jste v článku chybu?