
Komerční zpravodajskou stanici CNN Prima News v březnu sledovalo průměrně 2,41 % diváků starších 15 let, což je pro ni nejlepší výsledek od začátku vysílání. V cílové skupině diváků 15–69 let, která je pro Primu důležitá při prodeji reklamy, si českou CNN zapínalo průměrně 2,33 % lidí. Zájem diváků o zpravodajství se zvýšil po napadení Ukrajiny Ruskem.
Nejvyšší sledovanosti dosáhla stanice v období od 26. února do 6. března, kdy byla průměrná celodenní sledovanost 4,08 % diváků starších 15 let. Tradičně byl zájem o nedělní Partii Terezie Tománkové, diváky zajímaly i večerní Hlavní zprávy a diskusní pořady K věci a 360°. „Jsem rád, že naše zpravodajství přitáhlo k obrazovkám i mladší generaci diváků, která obvykle hltá informace z internetu,“ poznamenal šéfredaktor Pavel Štrunc.
Po útoku Ruska na Ukrajinu upravila česká CNN vysílací schéma. Vedle řady tematických speciálů se zvýšil počet zpravodajských relací v týdnu i o víkendu.