Hlavní navigace

ČRa: Na rozhlasový spot Skylinku, který pohřbívá DVB-T, nebudeme nijak reagovat

6. 11. 2018

Sdílet

Od poloviny října spustil satelitní a OTT operátor Skylink rozhlasovou kampaň, ve které symbolicky pohřbívá zemské televizní vysílání ve formátu DVB-T, které s námi bylo „mnoho let“, ačkoliv nejobvyklejší výhradou diváků je, že jsou během několika roků nuceni kupovat opět nové přijímače. 

Petra Mitterová, PR zástupkyně dominantního zemského operátora, společnosti České Radiokomunikace, které se Skylinkem vedou ohledně možných zavádějících tvrzeních v souvislosti s dopady přechodu na nový standard DVB-T2 několik soudních sporů, nechtěla samotný spot ani současný stav soudních pří mezi ČRa a skupinou M7 Group, pod níž česko-slovenský Skylink spadá, jakkoliv komentovat.

SKYLINK POHŘBÍVÁ DVB-T. POSLECHNĚTE SI ROZHLASOVÝ SPOT

Samotná rozhlasová kampaň Skylinku se skládá ze dvou dvacetivteřinových spotů, které by měly rotovat rovnoměrně. Jednu z variant si můžete poslechnout pomocí odkazu výše. Zadavatel kampaně, společnost M7 Group ji pro svůj produkt Skylink naplánovala od 15. října do konce listopadu. Ke slyšení bude ve stanicích zastupovaných mediazastupitelstvím Radiohouse a na rádiích skupiny Radio United.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).