V celoplošném DVB-T2 Multiplexu 23 se brzy objeví nová televizní stanice. Její program bude tvořit jen propagace zboží s možností přímého nákupu, tedy teleshopping. Kanál dostal název Hit TV.
Dohodu o šíření tohoto programu potvrdily České Radiokomunikace letos na jaře, původně ohlášený název byl Topmerch.
Majitelem televize je pražská firma #THETOPMERCH s.r.o., v níž se přes další společnost FOWK Media Czech Republic a.s. angažuje podnikatel švédského původu Per Anders Everbring. S teleshoppingovými projekty ve střední Evropě má dlouholeté zkušenosti, před lety v Praze provozoval televizní nákupy pod značkami TV Shop a Smart Shop.
Per Anders Everbring také údajně chtěl před několika lety navázat dlouhodobou obchodní spolupráci s později zbankrotovanou televizí Šlágr. Majitel Šlágru Karel Peterka v roce 2020 tvrdil, že o tuto obchodní příležitost přišel, když firma Czech Digital Group vypnula televizi signál kvůli neplacení faktur. Neúspěšně pak chtěl dosáhnout toho, aby mu operátor vyplatil náhradu škody.
Podle licence bude teleshoppingová a reklamní televize vysílat 16 až 24 hodin denně, dostupná bude jen v České republice. Není to první pokus o podobnou stanici, ale teleshoppingovým programům se v posledních letech příliš nedaří. Většina projektů měla jen krátký život, často se na ně také při kontrolách zaměřovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.