Hlavní navigace

Kanál Hallmark narazil na českou legislativu: vysílal moc reklamy

5. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 2. 2010

Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se nelíbí časté bloky reklam na seriálovém a filmovém kanálu Hallmark. Upozornila proto jeho provozovatele, společnost NBC Universal, že odstup mezi jednotlivými reklamními přestávkami má být podle české legislativy minimálně dvacet minut. RRTV poukázala na tuto skutečnost příkladem u pořadu Foylova válka.

Odstup mezi jedněmi reklamními bloky byl v době jeho vysílání dokonce 14 minut a 56 sekund. K této situaci došlo 10. prosince loňského roku ve 14 hodin. Protože případ nemůže řešit samotná RRTV, vezme si ho na starostí britský regulátor Ofcom. Překvapením je, že na daný fakt někdo neupozornil Radu dříve. Hallmark má s častým vysíláním reklamních přestávek problémy především u televizních diváků, kteří si na ně stěžují. Stanice naráží totiž na to, že je její lokalizovaná verze určena nejen pro Českou republiku a Slovensko, ale také Maďarsko.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).