Hlavní navigace

Kaufland míří do online, zatím jen přes Košík.cz

15. 6. 2020

Sdílet

košík.cz a Kaufland

Potravinový e-shop Košík.cz a obchodní řetězec Kaufland zahajují spolupráci. Košík v jejím rámci nabídne vybrané produkty Kaufland značek, dohromady okolo 600.

Projekt obě společnosti začaly připravovat ještě před koronavirovou krizí, Košík díky ní nabídne například potraviny značky K-Jarmark od českých výrobců, K-Bio produkty, bezlepkové nebo bezlaktózové výrobky značky K-Free, gurmánské K-Favourites, vegetariánské a veganské K-Take it Veggie, vybrané produkty pilotní značky K-Classic, české pivo Bruncvík nebo kosmetickou řadu Bevola. Sortiment by se měl výhledově dále rozšiřovat.

„Tímto krokem Kaufland vstupuje do online světa se svými vlajkovými produkty. Kaufland má široké portfolio vlastních značek potravin a Košík zase silnou online platformu. V nadcházející spolupráci vidíme velkou synergii i vzhledem k našim společným hodnotám. Klademe důraz na kvalitu, čerstvost, příznivé ceny produktů spojené s kvalitním zákaznickým servisem,“ prohlásil k oznámení spolupráce Stefan Hoppe, ředitel společnosti Kaufland.

Tomáš Jeřábek z Košíku věří, že by se společná aktivita mohla stát inspirací pro celoevropský retail. „Chceme ukázat, jak může vypadat skvěle fungující spolupráce obchodního řetězce a online supermarketu. Internetový a kamenný svět se budou stále více přibližovat a my teď máme jedinečnou šanci představit společnou službu, která staví zákazníka, kvalitu servisu a pohodlí na první místo,“ věří Jeřábek.

Rychlost a cena závozu se řídí současnou závozovou mapou Košíku. V Praze a středních Čechách Košík přiveze nákup už za dvě hodiny od objednání, ve zbytku republiky pak do druhého pracovního dne. Ve všech oblastech platí minimální objednávka za 500 korun.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).