Hlavní navigace

Nová kampaň Českého rozhlasu loví posluchače přes internet

9. 11. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
9. 11. 2010

UVNITŘ NÁHLED KAMPANĚ Český rozhlas chce prostřednictvím nové imageové kampaně přitáhnout pozornost posluchačů přes svoje internetové stránky. Reklamní slogan „Umím si vybrat, co chci. Jdu svou cestou“ doplňuje čtyři verze plakátů, které se budou ve formě tiskových inzerátů či citylightů objevovat od začátku listopadu do konce prosince letošního roku. Cílem je představit veřejnosti rozmanitost nabídky, s níž se mohou posluchači ve vysílání Českého rozhlasu setkat, a základní pilíře, na nichž stojí rádio veřejné služby (informace, vzdělání a kultura), sdělila vedoucí oddělení komunikace ČRo Eva Vencefová.

FOTOGALERIE: Reklamní kampaň Českého rozhlasu „Umím si vybrat, co chci. Jdu svou cestou“

Každá ze čtyř verzí plakátu má oslovit jiné publikum. Student cílí na mladé posluchače, květinářka na ženy, profesor na muže a rodina na klasické rodinné posluchače. Nedílnou součástí kampaně je logo s názvem webu Rozhlas.cz, nikoli tedy logo samotného Českéjho rozhlasu. Veřejnoprávní rozhlas tak zároveň propaguje svoje internetové stránky, které nedávno prošly redesignem a resktrukturalizací.

K TÉMATU: Reklamní kampaň má pomoci zvýšit poslechovost ČRo 1 – Radiožurnálu

Český rozhlas je moderní, dynamicky se rozvíjející a technologicky vyspělé médium veřejné služby 21. století, z jehož kvalitní a rozmanité nabídky si určitě vybere každý posluchač. Nedílnou součástí našeho portfolia jsou i nové, přehlednější a obsahově bohatší webové stránky rozhlas.cz zahrnující také službu iRadio, vysvětluje ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů ČRo René Zavoral. Rozhlas ke kampani spustil i speciální web www.jdusvouces­tou.cz a stejnojmenný profil na Facebooku.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Český rozhlas oblékl svůj web do nového vizuálu

„Na webu si může každý vytvořit vlastní profil a sestavit si playlist jakéhosi vlastního vysílání ČRo podle svého vkusu a zároveň ho sdílet se svými přáteli. Do 5. prosince mají navíc uživatelé www.jdusvouces­tou.cz možnost hrát o iPady a další ceny,“ dodal Zavoral. Do poloviny listopadu kampaň doplňuje roadshow po pražských vysokých školách.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).