Televize Nova počítá pro příští rok s dalším růstem ceníku reklamních časů. Hospodářským novinám to naznačil její generální ředitel Petr Dvořák, podle něhož se bude model prodeje reklamních časů pro rok 2008 upravovat. První principy uvedeme na začátku října,
řekl Dvořák listu, aniž by dodal, v jakém rozmezí by se mohlo zdražení pohybovat.
Už od letošního ledna prodává Nova reklamu o 15 až 20 procent dráž než v loňském roce. Proti tomu protestují zástupci reklamních agentur. Každý akcionář očekává růst,
řekl HN Petr Dvořák. Ceny se zvedají i u osobních automobilů, tak není důvod, proč bychom měli zaostávat.
Deník dodává, že zdražení reklamních časů naznačila i nedávná zpráva majitele Novy, bermudské společnosti CME, k pololetním hospodářským výsledkům. Ta se zmiňovala o zavádění nové inzertní strategie a redukci nákladů v Česku.