Hlavní navigace

Rekordní zájem o ČT24 pokračuje, má nejvyšší čísla od začátku vysílání

8. 4. 2020

Sdílet

ČT24 Autor: Česká televize

Březnové vysílání ČT24 zaznamenalo největší zájem diváků v celé historii existence zpravodajského kanálu. Stanice vysílá od roku 2005. Podíl ČT24 na celkové televizní sledovanosti dosáhl měsíčního průměru 9,5 %. Stala se čtvrtou nejvyhledávanější stanicí v zemi a zároveň nejlépe hodnocenou.

Pořady ČT24 oslovily v uplynulém měsíci bezmála 6,6 milionu diváků, tedy 77,5 % všech dospělých obyvatel České republiky. Diváci rovněž velmi vysoce hodnotí spokojenost s vysíláním ČT24, ta dosáhla v březnu na známku 8,8 na škále od 1 do 10. 

Z výzkumu společnosti Kantar CZ také vyplynulo, že pro více než třetinu respondentů je zpravodajství ČT hlavním zdrojem informací, zatímco z ostatních televizí čerpá primárně informace 7 % populace.

Mezi nejsledovanější relace patřil po tiskové konferenci vlády z 15. března pořad Věda 24 na téma koronaviru z téhož dne (711 tisíc diváků při podílu na publiku 18,25 %) a vůbec historicky nejsledovanější druhá část Otázek Václava Moravce z 22. března (676 tisíc diváků při podílu na publiku 22,92 %).

Mimořádně vyhledávaná byla v březnu hlavní zpravodajská relace. Události v průměru na stanicích ČT1 a ČT24 sledovalo 1,37 milionu diváků při podílu na sledovanosti 32,99 %. Vůbec nejsledovanější byly v neděli 15. března, kdy si je zapnulo nejvíce diváků za posledních 15 let – na ČT1 a ČT24 dohromady 2 miliony při podílu na publiku 42,75 %. 

V meziročním srovnání s březnem loňského roku narostl podíl na sledovanosti u ČT24 více než 2,5× a významně tak přispěl k celkovému březnovému výsledku České televize. S 34,69 % podílu na sledovanosti šlo o její nejsilnější měsíc od roku 2016 a nadále tak potvrzuje pozici aktuálně nejvyhledávanější televizní skupiny v zemi.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).