Hlavní navigace

Šéf výroby na Nově Petr Erben je pověřen vedením výroby i na Markíze

28. 4. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
28. 4. 2010

Vedením Centra výroby a vývoje nejsledovanější slovenské televize Markíza je ode dneška pověřen Petr Erben, který je zároveň ředitelem výroby v televizi Nova. Markíza vyměnila dosavadního šéfa výrobního centra Jaroslava Slávika, protože byl podle slovenského deníku Sme přímo odpovědný za chybu, díky níž Markíza s Novou přišly o možnost získat od společnosti FremantleMedia licenci na vysílání česko-slovenské verze soutěže Got Talent.

K TÉMATU: Prima vyfoukla Nově podzimní programový trhák: soutěž Got Talent

Pan Jaroslav Slávik po vzájemné dohodě se společností Markíza Slovakia dnem 27. dubna 2010 ukončil svoje působení na pozici ředitele Centra výroby a vývoje. Vedením Centra výroby a vývoje je od 28. dubna 2010 poveřen pan Petr Erben, řekla serveru Mediálne.sk mluvčí televize Markíza Oľga Dúbravská. Erben přitom již delší dobu dojížděl do Bratislavy a dohlížel na chod výrobního centra Markízy, která od loňského roku spadá přímo pod společnost CET 21, provozovatele české Novy.

VIDEO: Prima už vysílá promo klip na česko-slovenský Got Talent

BRAND24

Slávik vedl Centrum výroby a vývoje Markízy od prosince 2009. Erben dříve působil jako ředitel výroby v České televizi (za generálního ředitele Jiřího Balvína a prozatímního šéfa Petra Klimeše, odešel po nástupu současného šéfa ČT Jiřího Janečka), a stejný post předtím zastával také na Primě. Na Markíze a Nově nyní bude mít na starost kromě jiného hlavní podzimní programový tahák, vlastní talentovou show, která by měla konkurovat původně zamýšlené federální verzi formátu Got Talent, jež se objeví na konkurenčních televizích Joj a Prima.

Nova i Markíza už začaly připravovanou podzimní soutěž propagovat, z upoutávek ale není jasné, o jaký formát půjde, a zda jej televize vyvinuly samy, nebo jej koupily v zahraničí. Joj a Prima poutají svůj pořad Česko Slovensko má Talent. Dá se tedy očekávat, že mezi dvojicemi největších českých a slovenských komerčních televizí dojde na podzim k podobnému klání jako před lety s reality show VyVolení a Big Brother. Tehdy Nova s Markízou boj prohrály.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).