Hlavní navigace

Telly měla technické problémy kvůli přetížení sítě

Sdílet

Filip Rožánek 24. 1. 2021
Telly Autor: Digi CZ

Televizní operátor Telly se omluvil za výpadky svých aplikací, které se objevily v sobotu v noci. Podle firmy je způsobilo přetížení sítě. „Chyby jsme zvládli opravit, pokud vám zařízení dosud nefunguje, prosím proveďte restart vaší aplikace. Především se jedná o aplikace Samsung Smart TV,“ oznámil operátor na sociálních sítích. 

Komplikace se objevily také při zpětném sledování přenosu z turnaje UFC. „Ve zhruba osmihodinovém přenosu se v čase mezi 4. a 5. hodinou objevila chyba, která zabraňuje dalšímu přehrávání obsahu ze záznamu. Na odstranění chyby od brzkých ranních hodin pracujeme a před malou chvilkou se jí podařilo částečně odstranit. Zatím však ne ze všech aplikací,“ informovala Telly v neděli dopoledne.

Všem zákazníkům, kteří si zakoupili denní balíček v době od páteční půlnoci do nedělních 8.00, proto automaticky bezplatně prodlouží přístup do Telly až do příští neděle 31. ledna. Klientům zároveň doporučuje, aby zkusili restartovat aplikaci nebo zařízení.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2021 15:04

    bez přezdívky

    Je fajn, že alespoň některý z IP TV providerů se k problémům staví čelem, informuje klienty podle skutečného stavu, a omluví se, včetně rozumných kompenzací.
    Za mě třeba sledovaniTV.cz taky super, ale jejich způsob komunikace, i s partnery, je dosti tristní.

  • 25. 1. 2021 10:27

    bez přezdívky

    No jenze Lepsi TV ma problemy prakticky porad, v tomto pripade to uz byl megapruser. Takze bych moc neoslavoval jejich komunikaci, kdy vetsinu kritickych komentaru mazou a problemy zametaji pod koberec.

  • 24. 1. 2021 18:31

    brk

    Lepší.TV mělo taky v polovině prosince nějaký výpadek a taky se k tomu postavili čelem. Technickou podporu ovšem u nich raději nepotřebovat.

    Přejeme příjemný den,

    během posledních pár dní jste mohli zaznamenat výpadek naší služby Lepší.TV. Stalo se tak z toho důvodu, že nám zároveň vypověděl službu hlavní i záložní disk. Naštěstí se nám tuto havárii podařilo již kompletně vyřešit a nepřišli jste o žádné své nahrávky.

    Podnikli jsme různé kroky a opatření k tomu, abyste si mohli užít Vánoce a měli zaručené poklidné sledování ne jenom po dobu svátků, ale i kdykoli po nich. Jedno z opatření bylo přidání nového serveru a zvýšení kapacity připojení o 20 Gb/s. Navíc se udělali další potřebné zásahy a zálohy.

    Jako projev omluvy, Vám všem dáváme „sledování na 2 zařízeních současně“ úplně zadarmo. Ti, které výpadek nezasáhl, mohou toto gesto brát jako náš Vánoční dárek za Vaší věrnost.

    Současné sledování televizních pořadů na dvou zařízení budete mít aktivní od 23. 12. až do konce roku 2020. Nikde nemusíte nic nastavovat, dáreček Vám bude zpřístupněn automaticky.

    U Vás doma se tak budete moct dívat v obýváku na vánoční pohádku a děti v pokojíčku na cokoli jiného.

    Hezké prožité Vánoční chvíle
    Ze srdce přeje Tým Lepší.TV

  • 25. 1. 2021 11:32

    Petr Faistauer

    Nějak se mi nechce věřit tomu, že by pro odbavení 30K klientů sloužil JEDEN hlavní (master) a jeden záložní pevný disk...

  • 26. 1. 2021 17:50

    Petr Faistauer

    Ona technická podpora Lepší.TV ještě celkem ujde. Tzv. "zákaznická podpora" na stránce sat. prodejce chcisatelit*cz, to je pokročilý amatérismus.
    Předně nabízejí "satelitní připojení" (receiver je přece připojen kabelem k parabole, neasi...) nebo "neúčtují servisní poplatky" (jasně, ty účtuje Skylink). A perliček je tam víc.
    Když jsem na to poukázal, tak mi tam jakýsi frikulín odpověděl "...dám podmět vedení" a shodil celý chat, ani kopii konverzace neposlal, jak bývá zvykem u slušných společností...

  • 25. 1. 2021 12:13

    Mujmuf

    Máte pravdu, že toto je slušný postup při nějakém výpadku služby. Otevřeně a slušně se omluvit za problémy a dát nějakou kompenzaci.
    Jen když se člověk v tomto konkrétním případě zamyslí nad způsobem kompenzace, tak se neubrání úsměvu. Nijak to nechci odsuzovat (ba naopak viz. co píšu výše), ale oni mají technické problémy s přetížením sítě a ještě každému nabídnou sledovat na dalším zařízení současně :-)

  • 25. 1. 2021 15:18

    brk

    Koupil jsem to pro rodiče, když končilo DVB-T1. Cokoliv co jsem dřív koupil, navrhl, tak se jim z nějakého důvodu nelíbilo.

    Jako poslední zoufalý krok jsem objednal za korunu Lepší.TV někdy v říjnu a byla to konečně první věc, se kterou byli spokojeni. Samotná registrace nebyla v tom jejich zabugovaném systému úplně bezproblémová, ale povedlo se a jede to. Používají to asi 3 měsíce a stěžovali si snad jen v tom prosinci, kdy to mělo výpadek, ale v zásadě jim ani to moc nevadilo, protože zpětné přehrávání fungovalo, takže se na to co chtěli jen podívali se zpožděním.

    Co k ním přijdu tak TV jede jako kulisa víceméně permanentně, takže to asi taková tragédie nebude. O provozovateli si nedělám přehnané iluze. Když jsem se na to při výběru díval, tak v minulosti provozoval spíš takové "ha ha" weby, ale to bohužel jsem nenašel jinou firmu, která by splňovala specifické požadavky na programovou nabídku. Na tom skončilo třeba exUPC, i když internet mají od nich.

  • 26. 1. 2021 13:55

    bez přezdívky

    Já si koupil do PC O2 TV Sport na měsíc a končím. Doma mám optiku do baráku a InteraktivniTV jede na PC úplně v pohodě. O2Tv se při zpětném přehrávání seká a od operátora na podpoře "problém je u vás" ... Škoda že ná Sport1 už není UFC ani NFL (přišli o perly).