Hlavní navigace

TV Barrandov a ČT 24 opět rekordní: minulý týden s podíly přes 5%

12. 8. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
12. 8. 2010

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajský kanál ČT 24 a plnoformátová digitální televize Barrandov překonaly minulý týden svoje dosavadní rekordy v průměrném týdenním podílu na dospělém publiku. Oba programy výrazně přesáhly hranici pěti procent, pro oba to je podruhé za letošní rok i za celou dobu, co je jejich sledovanost měřena peoplemetry. ČT 24 se díky mimořádnému povodňovému zpravodajství stala čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi.

Po celý den ČT 24 sledovalo v průměru 5,53 procenta dospělého publika, což je bez jedné setiny o dva procentní body více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale její podíl klesl na průměrnou hodnotu 3,42 procenta. Sesterskému sportovnímu programu ČT 4 se oproti tomu dařilo hůře: v celodenních číslech vykázal průměrný podíl 2,37 procenta – o 2,76 procentního bodu méně než minule. Během prime time si ale polepšil na hodnotu 3,01 procenta.

Mírně si polepšil program ČT 1, který sledovalo po celý den v průměru 17,93 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,32 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si Jednička polepšila až na 20,10 procenta. Oproti tomu programu ČT 2 podíl na publiku klesal. V celodenních číslech o 0,47 procentního bodu na 4,55 procenta, v hlavním vysílacím čase až na 4,02 procenta, což Dvojku posunulo až za televize Barrandov a Novu Cinema.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Rekordní televize Barrandov si minulý týden připsala celodenní podíl 5,43 procenta, což je o 0,86 procentního bodu více než v předminulém týdnu a o 0,33 procentního bodu více než dosavadní rekord z týdne předtím. Barrandovu se však dařilo i v hlavních večerních časech, kdy dosáhl průměrného podílu 5,48 procenta. V celodenních číslech dosáhl na pozici páté nejsledovanější televize, v prime time dokonce čtvrté – hned za Novou, ČT 1 a Primou.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Nárůst minulý týden zaznamenala také televize Nova, jejíž hlavní program dosáhl průměrného celodenního podílu 28,54 procenta. To je o 0,78 procentního bodu více než v předminulém týdnu, ale výrazně méně než loni touto dobou (to Nova dosáhla celodenního podílu 35,09 procenta). Během prime time si Nova polepšila až na 31,47 procenta. Nově Cinema podíl na divácích mírně klesl: v celodenních číslech o šest setin procentního bodu na 4,07 procenta, v hlavním vysílacím čase ale dosáhla průměrného podílu 4,56 procenta.

BRAND24

Z velkých televizí minulý týden klesala pouze Prima. Po celý den ji sledovalo průměrně 16,49 procenta dospělého publika, což je o 0,37 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si Prima ještě pohoršila na průměrných 15,72 procenta. Naopak Prima Cool si polepšila: v celodenních číslech o 0,17 procentního bodu na 2,91 procenta, v hlavním večerním vysílacím čase ale mírně klesla na hodnotu 2,85 procenta (u skupiny diváků starších patnácti let).

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,59 procenta, což je o 0,10 procentního bodu méně než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,87 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,59 procenta, což je o 0,36 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,42 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).