Hlavní navigace

V Evropě se prodalo do konce května pětadvacet tisíc 3D televizorů

17. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 6. 2010

Podle včera zveřejněných údajů GfK Group, jejíž pobočka působí také v České republice, se prodalo do konce května letošního roku na sterém kontinentu již 25 tisíc 3D televizorů. GfK dále uvedla, že televizory s plochou obrazovkou se úspěšně etablovaly v evropských domácnostech. Zároveň však zpráva uvádí, že 3D technologie je stále ještě v plenkách.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Zbytečné 3D televizory? Bez nich by se v 3D vysílat ani nezačalo, namítají výrobci

Spotřebitelé však vyhledávají stále více zařízení s multimediálními funkcemi, avšak velmi málo uživatelů využívá sbližování jednotlivých technologií v domácnosti. Většinou uživatelé využívají prozatím standardních funkcí. Nejnovější průzkum GfK ve 120 obchodech v Německu, Francii a Velké Británii zjistil, že 3D televize se v budoucnu stanou nedílnou součástí produktových řad. Velký zájem zákazníků, uvedlo ho asi 90 % oslovených prodejců, vyvolává také možnost připojení televizoru k internetu. V letošním roce se očekává, že bude v Evropě prodáno přibližně 250 milionů TV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).