Hlavní navigace

83 % aplikací pro iOS je v App Store prakticky neviditelných

4. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Isifa
Podle analýzy společnosti Adjust přitom počet takřka neobjevitelných aplikací, které se nezobrazují v žádných žebříčcích, v loňském roce výrazně stoupl.

„Zombie“, tak označuje Adjust aplikace na App Store, které jsou prakticky neobjevitelné. Bez šance, aby je našli uživatelé a začali je používat. Na výsledku analýzy (The Undead App Store) je zajímavé i to, že procento neviditelných aplikací v průběhu roku 2014 velmi výrazně stoupalo.

Neviditelné aplikace jsou pro Adjust hlavně ty, které se nedostanou do žebříčků. Na začátku roku jich bylo v App Store 74 %. Se stoupajícím počtem aplikací a konkurenčním bojem se ale na konci roku tento problém týká 82,8 % aplikací. Adjust uvádějí, že na začátku roku jich bylo 675 tisíc, na konci roku až 1,1 milionu.

CIF - osobnosti

„Zombie aplikaci“ Adjust definují jako takovou, která se neukázala na žádném z žebříčků v App Store po více jak dvě třetiny měřeného období. K takovéto aplikaci se potom uživatelé mohou dostat pouze tak, že použijí vyhledávání.

Adjust ve studii zmiňuje i některé další zajímavé informace, ať už je to ukázka toho, jak hodně se mohou lišit jednotlivé kategorie co se zombie aplikací týče, ale také údaje o regionálních rozdílech. Zmiňuje například, že největším regionálním aplikačním ekosystémem je ten německý (250 tisíc aplikací v prosinci 2014), který je následován čínským.  

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).