„Zombie“, tak označuje Adjust aplikace na App Store, které jsou prakticky neobjevitelné. Bez šance, aby je našli uživatelé a začali je používat. Na výsledku analýzy (The Undead App Store) je zajímavé i to, že procento neviditelných aplikací v průběhu roku 2014 velmi výrazně stoupalo.
Neviditelné aplikace jsou pro Adjust hlavně ty, které se nedostanou do žebříčků. Na začátku roku jich bylo v App Store 74 %. Se stoupajícím počtem aplikací a konkurenčním bojem se ale na konci roku tento problém týká 82,8 % aplikací. Adjust uvádějí, že na začátku roku jich bylo 675 tisíc, na konci roku až 1,1 milionu.
„Zombie aplikaci“ Adjust definují jako takovou, která se neukázala na žádném z žebříčků v App Store po více jak dvě třetiny měřeného období. K takovéto aplikaci se potom uživatelé mohou dostat pouze tak, že použijí vyhledávání.
Adjust ve studii zmiňuje i některé další zajímavé informace, ať už je to ukázka toho, jak hodně se mohou lišit jednotlivé kategorie co se zombie aplikací týče, ale také údaje o regionálních rozdílech. Zmiňuje například, že největším regionálním aplikačním ekosystémem je ten německý (250 tisíc aplikací v prosinci 2014), který je následován čínským.