Hlavní navigace

83 % aplikací pro iOS je v App Store prakticky neviditelných

4. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Isifa
Podle analýzy společnosti Adjust přitom počet takřka neobjevitelných aplikací, které se nezobrazují v žádných žebříčcích, v loňském roce výrazně stoupl.

„Zombie“, tak označuje Adjust aplikace na App Store, které jsou prakticky neobjevitelné. Bez šance, aby je našli uživatelé a začali je používat. Na výsledku analýzy (The Undead App Store) je zajímavé i to, že procento neviditelných aplikací v průběhu roku 2014 velmi výrazně stoupalo.

Neviditelné aplikace jsou pro Adjust hlavně ty, které se nedostanou do žebříčků. Na začátku roku jich bylo v App Store 74 %. Se stoupajícím počtem aplikací a konkurenčním bojem se ale na konci roku tento problém týká 82,8 % aplikací. Adjust uvádějí, že na začátku roku jich bylo 675 tisíc, na konci roku až 1,1 milionu.

Lupa tip MF temata2

„Zombie aplikaci“ Adjust definují jako takovou, která se neukázala na žádném z žebříčků v App Store po více jak dvě třetiny měřeného období. K takovéto aplikaci se potom uživatelé mohou dostat pouze tak, že použijí vyhledávání.

Adjust ve studii zmiňuje i některé další zajímavé informace, ať už je to ukázka toho, jak hodně se mohou lišit jednotlivé kategorie co se zombie aplikací týče, ale také údaje o regionálních rozdílech. Zmiňuje například, že největším regionálním aplikačním ekosystémem je ten německý (250 tisíc aplikací v prosinci 2014), který je následován čínským.  

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.