Hlavní navigace

SPIR: 93 procent českých firem loni využilo online reklamu

25. 6. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle průzkumu Internet Advertising Drivers, který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) připravila agentura Mediarsearch, v loňském roce využilo internetovou reklamu 93 procent českých společností. Internetová reklama se podle zmíněného výzkumného projektu stala standardním komunikačním prostředkem a spokojenost s ní je poměrně vysoká. Mezi nejčastější důvody využití této formy inzerce patří: uvedení nového výrobku na trh, podpora on-line značek a podpora značky. Inzerenti odhadují, že…

Podle průzkumu Internet Advertising Drivers, který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) připravila agentura Mediarsearch, v loňském roce využilo internetovou reklamu 93 procent českých společností. Internetová reklama se podle zmíněného výzkumného projektu stala standardním komunikačním prostředkem a spokojenost s ní je poměrně vysoká. Mezi nejčastější důvody využití této formy inzerce patří: uvedení nového výrobku na trh, podpora on-line značek a podpora značky. Inzerenti odhadují, že podíl internetové reklamy v mediálním mixu se v letošním roce opět zvýší a to jak na úkor tiskových (v první řadě), tak i televizních rozpočtů, shrnuje výsledky výzkumu tisková zpráva.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.