Hlavní navigace

A je to zase hyper. Tentokrát blogy

8. 4. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Je to už poměrně dlouho, kdy jsem vedl s Jiřím Hlavenkou debatu o komerční výtěžnosti weblogu. Trval jsem na tom, že uživatelé Internetu rádi vystavují svoje texty a obrázky, ale nemají k tomu jednoduchý nástroj - tím může být třeba blog. Pro velmi levné varianty webhostingu by to tak mohla být možnost, jak přilákat induviduální klienty. Blogy jsou prý bublina. Opravdu si to neodpustím: Vidíte, já jsem to říkal. CP Online nabízí HyperBlog. (via Hlava)

Je to už poměrně dlouho, kdy jsem vedl s Jiřím Hlavenkou debatu o komerční výtěžnosti weblogu. Trval jsem na tom, že uživatelé Internetu rádi vystavují svoje texty a obrázky, ale nemají k tomu jednoduchý nástroj - tím může být třeba blog. Pro velmi levné varianty webhostingu by to tak mohla být možnost, jak přilákat induviduální klienty. Blogy jsou prý bublina. Opravdu si to neodpustím: Vidíte, já jsem to říkal. CP Online nabízí HyperBlog. (via Hlava)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.