Reklamní PPC systém adFox, za kterým stojí portál Centrum.cz resp. společnost NetCentrum, slibuje nyní přesnější cílení reklamy podle obsahu webové stránky a to v souvislosti s nasazením nové technologie. Její přínos pro partnerské weby je ve výrazném zlepšení cílení inzerátů. Nyní se zvedlo průměrné CTR o 25 procent. S tím jde samozřejmě ruku v ruce narůst v počtu kliků,
tvrdí Radek Procházka, který má adFox v NetCentru na starost.
Technologické změny, kterými adFox v poslední době prošel, mají vedle toho zajistit také rychlejší načítání inzerátů. Novinkou pro majitele webů, kde je nasazen adFox, je nástroj pro sledování úspěšnosti jednotlivých formátů. Provozovatel webu, kde je adFox nasazen tak může například sledovat, jakou má úspěšnost skyscraper, umístěný na stránce vlevo nahoře a porovnat jeho úspěšnost s formátem, který je umístěn pod textem,
popisuje tisková zpráva. Reklamním PPC systémům na tuzemském trhu se věnuje podrobněji dnešní článek Co nabízejí dnešní PPC systémy.