Agentura Aegis odstartovala digitální pobočku Isobar

14. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pravděpodobně poslední velká reklamní nadnárodní agentura Aegis neměla v Česku svou pobočku určenou internetu a digitálním médiím. To je po včerejšku minulostí, protože Aegis představil svou digitální pobočku Isobar pro Českou republiku. Povede ji Michal Fejk, který doposud vedl digitální divizi Aegisu a jak na oficiálním představení uvedl, uvedení Isobaru do Česka je zhmotněním jeho snů. Podle Michala Fejka je úlohou Isobaru zákazníkům nabídnout především čas. Čas, který budou mít lidé pro…

Pravděpodobně poslední velká reklamní nadnárodní agentura Aegis neměla v Česku svou pobočku určenou internetu a digitálním médiím. To je po včerejšku minulostí, protože Aegis představil svou digitální pobočku Isobar pro Českou republiku. Povede ji Michal Fejk, který doposud vedl digitální divizi Aegisu a jak na oficiálním představení uvedl, uvedení Isobaru do Česka je zhmotněním jeho snů. Podle Michala Fejka je úlohou Isobaru zákazníkům nabídnout především čas. Čas, který budou mít lidé pro vnímání jeho značky. Což je zajímavá myšlenka, vedoucí především k marketingu na internetu pomocí sociálních sítí – uvidíme, jak se to podaří Isobaru přetavit z powerpointových presentací do reality. Nad některými myšlenkami z presentací zástupců Isobaru se zastavíme ještě později v článku.

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).