Hlavní navigace

Anděl Páně kraloval úternímu večeru, Nova opět dvojkou trhu za vedoucí ČT 1

24. 12. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Pohádku na Jedničce si nenechalo ujít přes 1,3 milionu dospělých diváků. Víc jich měly už jen Televizní noviny na Nově.

ČT 1 jasným lídrem i u mladšího publika

Vánoční jízda českých pohádek na ČT 1 pokračuje. I v úterý večer Jednička s přehledem ovládla televizní sledovanost, když k pohádce Anděl Páně přilákala od osmé večer 1,334 milionu dospělých diváků a 30,98 procenta publika (33,25 procenta ve věku 15 až 54 let). Milionové hranici se blížil i následný hudební film Noc na Karlštejně, který si na ČT 1 od půl desáté nenechalo ujít 968 tisíc dospělých diváků, což představovalo 27,92 procenta publika (27,76 procenta v kategorii 15 až 54 let). Takovým číslům se žádná z dalších televizí, včetně hlavního kanálu Novy, ani nepřiblížila. Jednička tedy opět opanovala nejen prime time, ale zvítězila i v celodenním podílu na publiku.

PONDĚLNÍ DATA: Pohádka Dvanáct měsíčků v pondělí rekordní, Jednička opět ovládla sledovanost

Nova totiž se svojí Kouzelnou romancí od 20:20 oslovila v průměru jen 558 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 13,47 procenta (16,75 procenta v kategorii 15 až 54 let). Pořád to bylo ale více, než dokázala získat Prima ve stejný čas známou českou komedií Na samotě u lesa. Na tu se od čtvrt na devět dívalo 508 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (stejného podílu dosáhla i u publika od 15 do 54 let). ČT 1 tak s večerním průměrným podílem 26,75 procenta zcela ovládla trh, když Nova během prime time vykázala podíl 20,82 procenta a Prima 11,97 procenta. Stejné pořadí si tři hlavní televize zachovaly i u publika od 15 do 54 let. ČT 1 u něj večer dosáhla podílu 26,92 procenta, Nova 21,77 procenta a Prima 11,23 procenta.

Kanály – průměrné podíly (23. 12. 2014)
Graf podílu kanálů (23. 12. 2014)
Graf podílu skupin (23. 12. 2014)

Pohádka na Barrandově s půl milionem diváků

Primě v hlavním vysílacím čase po 20 hodině vydatně konkurovala TV Barrandov pohádkou Dařbuján a Pandrhola, která od 20:10 oslovila v průměru 479 tisíc dospělých diváků a 11,05 procenta publika (11,23 procenta ve věku 15 až 54 let). Dobře se dařilo i následnému filmu Nevěsta k zulíbání, který vidělo 201 tisíc dospělých diváků při podílu 6,02 procenta. Za celý prime time Barrandov vykázal nadprůměrný podíl 6,79 procenta na publiku starším 15 let a za celý den dosáhl ve stejné cílové skupině podílu 6,29 procenta. ČT 2 se tentokrát musela spokojit s nižšímu čísly. Seriál Hercule Poirot zaujal od osmé večer 283 tisíc dospělých diváků a 6,58 procenta publika.

MINULÉ ÚTERÝ: Jednička v úterý nad Primou, její vítězství v celodenním podílu bylo ale těsné

BRAND24

Dvojka však bodovala záznamem Miroslav Donutil v Baráčnické rychtě, který podvečer od půl šesté oslovil 225 tisíc dospělých diváků a 8,43 procenta publika. Druhé pokračování filmu Kleopatra oslovilo od 21:40 průměrně 207 tisíc dospělých diváků a 6,76 procenta publika. V konkurenci velkých televizí bodovala i Nova Cinema, jejíž hlavní večerní film Vánoční únos sledovalo od osmé večer 274 tisíc dospělých diváků a 6,37 procenta publika (5,97 procenta ve věku 15 až 54 let), zatímco následný snímek Tělo na tělo od 21:45 průměrně 254 tisíc dospělých při podílu 7,69 procenta (8,44 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (23. 12. 2014)

Hlavní kanál Primy byl úspěšný především mimo prime time. Vyplatily se mu odpolední reprízy českých pohádek, které vysílal v hlavním vysílacím čase v uplynulých dnech. Pyšnou princeznu si od 15:40 nenechalo ujít 574 tisíc dospělých diváků a 28,44 procenta publika (31,60 procenta ve věku 15 až 54 let), následujícího Prince Bajaju od 17:20 vidělo 622 tisíc dospělých a 23,06 procenta publika (26,70 procenta v kategorii 15 až 54 let). Horší výsledek v hlavním vysílacím čase ale srazil celodenní podíl Primy na dospělém publiku na hodnotu 14,42 procenta, v kategorii 15 až 54 let na 15,82 procenta. Pro srovnání: ČT 1 vykázala celodenní podíl 19,66 procenta (18,33 procenta v kategorii 15 až 54 let), Nova 18,05 procenta (17,84 procenta u publika od 15 do 54 let).

Top 5: ČT1 (23. 12. 2014)
Top 5: ČT2 (23. 12. 2014)
Top 5: ČT24 (23. 12. 2014)
Top 5: ČT sport (23. 12. 2014)
Top 5: ČT :D (23. 12. 2014)
Top 5: ČT art (23. 12. 2014)
Top 5: Nova (23. 12. 2014)
Top 5: Nova Cinema (23. 12. 2014)
Top 5: FANDA (23. 12. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (23. 12. 2014)
Top 5: TELKA (23. 12. 2014)
Top 5: Prima (23. 12. 2014)
Top 5: Prima COOL (23. 12. 2014)
Top 5: Prima love (23. 12. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (23. 12. 2014)
Top 5: TV Barrandov (23. 12. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).